  • 1. Data: 2014-10-11 09:41:12
    Temat: Uważajcie na siebie na "Autostradzie" A4
    Od: depros <d...@g...com>

    Uważajcie na siebie na "Autostradzie" A4. Ciągłe korki i wypadki.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3604809,karam
    bol-na-a4-zderzenie-7-samochodow-tuz-za-bramkami-w-k
    arwianach,id,t.html

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3589073,smier
    telny-wypadek-na-autostradzie-a4-droga-byla-zablokow
    ana-w-dwoch-kierunkach-zdjecia,id,t.html

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3605407,wrocl
    aw-wypadek-na-ulicy-strachocinskiej,id,t.html

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3604661,wypad
    ek-na-a4-pod-kostomlotami-ciezarowka-zderzyla-sie-z-
    samochodem-osobowym-korki-zdjecia,id,t.html

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3597751,pecho
    wa-niedziela-na-a4-cztery-wypadki-autostrada-byla-za
    blokowana-zdjecia,id,t.html

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3597679,wypad
    ek-na-a4-zderzyly-sie-cztery-auta,id,t.html

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3595019,zderz
    enie-dwoch-aut-na-autostradzie-a4-korek-dlugi-na-2-k
    ilometry,id,t.html

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3594769,wypad
    ek-na-autostradzie-a4-cysterna-w-rowie-i-utrudnienia
    -zdjecia,id,t.html

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3589723,trzy-
    wypadki-na-autostradzie-a4-w-kierunku-wroclawia-utru
    dnienia-w-ruchu-i-korki,id,t.html

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3589073,smh-z
    djecia,id,t.html

  • 2. Data: 2014-10-11 12:59:43
    Temat: Re: Uważajcie na siebie na "Autostradzie" A4
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik depros d...@g...com ...

    > Uważajcie na siebie na "Autostradzie" A4. Ciągłe korki i wypadki.

    Bo ta droga nie powinna nazywać się autostrada. Niby sa ograniczenia
    predkosci ale czy ktos ich przestrzega?
    Dodając do tego to w jaki sposób czesc kierowców jezdzi po autostradach
    (trzymanie sie na zderzaku przy predkosciach rzedu >140, wjezdzanie "pod
    ryj", brak odpowiedniej sygnalizacji manewrów, agresywnosc manewrów) mamy
    własnie takie sytuacje ze zamiast płynnie jezdzic, co chwile mamy
    zablokowane autostrady przez wypadki. Jeden pospieszy sie minute a potem
    wszyscy stoją pol dnia.

  • 3. Data: 2014-10-11 13:04:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-10-11 12:59, Budzik pisze:

    > wjezdzanie "pod ryj",

    ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2014-10-11 13:11:49
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2014-10-11 13:04, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > ?

    Nigdy nie jechałeś 140 lewym pasem, a z prawego nawet nie włączając
    kierunkowskazów pod zderzak wyjeżdżał Ci ktoś, aby wyprzedzić ciężarówkę?

  • 5. Data: 2014-10-11 13:33:44
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-11 13:11, Uncle Pete pisze:

    > Nigdy nie jechałeś 140 lewym pasem, a z prawego nawet nie włączając
    > kierunkowskazów pod zderzak wyjeżdżał Ci ktoś, aby wyprzedzić ciężarówkę?

    na A2 tak robią inne ciężarówki, które jadą 90...

    @

  • 6. Data: 2014-10-11 13:53:01
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > Nigdy nie jechałeś 140 lewym pasem, a z prawego nawet nie włączając
    > kierunkowskazów pod zderzak wyjeżdżał Ci ktoś, aby wyprzedzić ciężarówkę?

    bo trzeba jeździć 180, wtedy nie wjeżdżają (nawet TIRy)

    Łukasz

  • 7. Data: 2014-10-11 13:58:26
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-11 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik depros d...@g...com ...

    > Bo ta droga nie powinna nazywać się autostrada.

    to zależy w którym miejscu, miejscami jest fajna (chyba szczególnie
    Krzyżowa-Bolesławiec) - ale fakt, zwykle i miejsca mało i pas zieleni
    mały, mało miejsca na ucieczkę - ale i tak w lepszym stanie niż A8 chyba
    na wysokości zjazdu Wrocław Oporów - wyboje jak na rajdzie Wisły

    Niby sa ograniczenia
    > predkosci ale czy ktos ich przestrzega?
    np. ja (jak jestem bardzo zmęczony) :)

    > Dodając do tego to w jaki sposób czesc kierowców jezdzi po autostradach
    > (trzymanie sie na zderzaku przy predkosciach rzedu >140,

    blokowanie lewego pasa (a spróbuj wyprzedzać prawym, jak nie masz pasa
    awaryjnego do ucieczki...)

    Łukasz

  • 8. Data: 2014-10-11 14:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > bo trzeba jeździć 180, wtedy nie wjeżdżają (nawet TIRy)

    Na A4? Cbdu...

  • 9. Data: 2014-10-11 14:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...

    > ?

    Nie znasz zjawiska czy nie rozumiesz okreslenia? :)

  • 10. Data: 2014-10-11 17:20:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Na A4? Cbdu...

    A co Ty chcesz od A4?
    HINT: to nie tylko odcinek Wrocław-Bolesławiec.