eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleVFR 800 zamiast kilofazera? › Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: juhass <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
    Date: Tue, 12 May 2009 21:28:19 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 40
    Sender: t...@1...205.21.31
    Message-ID: <guciki$7c4$1@news.wp.pl>
    References: <gucfmd$hli$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.21.31
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1242156498 7556 195.205.21.31 (12 May 2009 19:28:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 May 2009 19:28:18 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <gucfmd$hli$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:598216
    [ ukryj nagłówki ]

    CUT_INZ pisze:
    <ciach..>
    > Sprzedający mówił, żebym się bardzo nie napalał na VFRke, bo części
    > piekielnie drogie, sporo pali i akcesoriów mało i drogie :(
    >
    > Ile w tym wszystkim prawdy? Czy te motocykle mają jakieś swoje bolączki?
    > Co ogólnie możecie o nich powiedzieć (z punktu widzenia użytkowania)

    Z perspektywy rocznego ujeżdżacza, coto się z gpz500 przesiadł:
    Części... czy ja wiem.. może troszkę i droższe ale za to
    niewiele ich potrzeba bo moto jest bardzo niezawodne.
    Akcesoria- czego bym nie szukał to znajdywałem więc chyba
    też nie jest źle.
    Co do spalania to fakt... nie jest mistrzem ekonomii ale też
    nie jest jakimś tam smokiem. Przy jeździe "na trasie", nawet
    w 2 osoby moto obładowanym jak wielbłąd spalanie wydatnie
    spada. Dożo może i pali, ale tylko kręcąc się po miejscu. Na
    trasie zawsze mnie zaskakuje jaka potrafi być oszczędna.
    Bolączki... tutaj będę mówił o RC46 (czyli modele z lat
    1998-2001), bo o vitku (nowsze) niewiele wiem. W zasadzie
    jedyną bolączką jest regulator napięcia. Lubi sobie paść, ot
    tak. Ludzie stosują rozmaite regulatory, wentylatorki,
    dodatkowe radiatory i różne takie a efekt nie zawsze
    pozytywny. Reszta nie do zaje... Paanie. :)
    Jeszcze co do części i vitka słyszałem (uprzedzam, nie wiem
    tego na pewno, może to plotka) że świece dość drogie i
    regulacja zaworów przez v-tec też nie za tania...
    Co jeszcze? W tym moto można się zakochać. Wygodne, nawet
    dla pasażera, dobra ochrona przed wiatrem, no i silnik V4.
    :D To taka nieszablonowa konstrukcja która pokazuje że można
    iść inną drogą, nie tylko in- line four. :)
    Ma jeszcze jedną "wadę"- po vfr ciężko znaleźć następne
    moto, ona potrafi zarazić. :)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)
    Gliwice/ Trzebinia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: