eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleVFR 800 zamiast kilofazera? › Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!wueska.motocykle.org!not-for-mail
    From: Magic <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
    Date: Tue, 12 May 2009 22:38:11 +0200
    Organization: news.motocykle.org
    Lines: 47
    Message-ID: <gucmsv$2v8$1@wueska.motocykle.org>
    References: <gucfmd$hli$1@mx1.internetia.pl> <guciki$7c4$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907ni-0.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: wueska.motocykle.org 1242160866 3048 213.158.199.80 (12 May 2009 20:41:06
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...motocykle.org
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 May 2009 20:41:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <guciki$7c4$1@news.wp.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:598229
    [ ukryj nagłówki ]

    juhass pisze:
    > CUT_INZ pisze:
    > <ciach..>
    >> Sprzedający mówił, żebym się bardzo nie napalał na VFRke, bo części
    >> piekielnie drogie, sporo pali i akcesoriów mało i drogie :(
    >>
    >> Ile w tym wszystkim prawdy? Czy te motocykle mają jakieś swoje
    >> bolączki? Co ogólnie możecie o nich powiedzieć (z punktu widzenia
    >> użytkowania)
    >
    >
    > Bolączki... tutaj będę mówił o RC46 (czyli modele z lat 1998-2001), bo o
    > vitku (nowsze) niewiele wiem. W zasadzie jedyną bolączką jest regulator
    > napięcia. Lubi sobie paść, ot tak. Ludzie stosują rozmaite regulatory,
    > wentylatorki, dodatkowe radiatory i różne takie a efekt nie zawsze
    > pozytywny.

    W VTEC ten problem już nie występuje, zmieniona konstrukcja i
    umiejscowienie regulatora.

    > Jeszcze co do części i vitka słyszałem (uprzedzam, nie wiem tego na
    > pewno, może to plotka) że świece dość drogie i regulacja zaworów przez
    > v-tec też nie za tania...

    Zgadza się, na szczęście co 24 tys km i dopiero przy trzecim sprawdzeniu
    MOŻE coś się znajdzie do regulacji.


    > Ma jeszcze jedną "wadę"- po vfr ciężko znaleźć następne moto, ona
    > potrafi zarazić. :)
    >

    Zgadza się.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: