    Date: Tue, 12 May 2009 23:28:30 +0200
    From: Michał Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?

    CUT_INZ wrote:
    > Ile w tym wszystkim prawdy? Czy te motocykle mają jakieś swoje bolączki?
    > Co ogólnie możecie o nich powiedzieć (z punktu widzenia użytkowania)

    Grzeje się jak diabli. W słoneczny dzień jest to mocno nieprzyjemne,
    przy przeciskaniu się w korku gorąco czuć nawet przez spodnie i buty. Po
    takiej jeździe można się poparzyć o ramę.

    Podczas jazdy po mieście co chwila włącza się wentylator chłodnicy.

    Ma to swoją dobrą stronę - ostatnio koledzy jeżdżący na Kawasaki VN900 i
    VN2000 opowiadali jak to wypychali spodnie w zimne dni, żeby im jajka
    nie marzły. Ja nigdy nie miałem takiego problemu ;)

    Powyższe tyczy się modelu z 2001, VTEC ma _podobno_ większe chłodnice,
    to i może lepiej sobie radzi z pozbywaniem się ciepła.

    Co do spalania: plecaczek, topcase, przepisowa jazda po Warmii: nieco
    poniżej 5l/100km. Plecaczek + trzy kufry i spokojny powrót do domu:
    5.1l/100km :)

    Pozdrawiam
    Michał