    From: Norbi <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
    Date: Wed, 13 May 2009 08:13:11 +0200

    CUT_INZ pisze:

    > Przejechałem się, ogólnie wypas, małe, przyjemne wibracje i trochę
    > przyciężka ale i tak mi się spodobała. Jako, że nie była na sprzedaż
    > wróciłem z pustymi rękoma.

    Ja bym jednak szukal KFazera.
    Lepszy pod wzgledem masy odczuwalnej-spalania-porecznosci-pozycji-mocy

    VFR-a nowa jedzie dopiero jak sie ten caly Vitek zalaczy - pon. to takie
    sobie przyspieszenia - w Fazerze od 4 tys na kazdym biegu jest fajnie :)

    Na plus VFR - jazda w winklach i bardziej skuteczne hample przez Dual CBS

    Norbi
    BLACK XX'03