eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleVFR 800 zamiast kilofazera? › Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: donia <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
    Date: Wed, 13 May 2009 09:36:03 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <gudt93$s20$1@news.onet.pl>
    References: <gucfmd$hli$1@mx1.internetia.pl> <gudovl$8ev$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gudp2b$ok0$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaen161.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1242200163 28736 83.4.117.161 (13 May 2009 07:36:03 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 May 2009 07:36:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gudp2b$ok0$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 090512-0, 2009-05-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:598268
    [ ukryj nagłówki ]

    fv pisze:
    > Norbi wrote:
    >> Ja bym jednak szukal KFazera.
    >> Lepszy pod wzgledem masy odczuwalnej-spalania-porecznosci-pozycji-mocy
    >
    >> Na plus VFR - jazda w winklach i bardziej skuteczne hample przez Dual CBS
    >
    > Czy mógłbyś wyjaśnić w jaki sposób motocykl nie tylko lżejszy ale i odczuwalnie
    lżejszy może jeździć
    > gorzej w winklach? To było subiektywne odczucie przy jeździe, czy gołe fakty
    wynikające np. z
    > jakości zawieszenia VFR?

    może geometria, może rozstaw osi, rozkład masy, może być milionpincet
    czynników,
    nie piszę że któryś jest lepszy - tego nie niem,

    pytanie do rozpoczynacza wątku, o jakim fazerze mówisz, bo wersja
    starsza i nowsza (nie pamiętam jak to było rocznikami) to mają tylko
    nazwę podobną :)

    jeśli chodzi o moje odczucia odnośnie VFR to do dzisiaj (dwa lata po
    przesiadce z B12) przeszkadza mi to, że zaczyna jechać dopiero od 7
    krpm, reszta bardzo pozytywnie - bezpieczny motocykl ze względu na
    bardzo dobre hamulce oraz zawieszenie.

    Moja rada jest taka, przejedź się obydwiema maszynami i wybierz
    najlepszą dla Ciebie, różnicy tych 30 koni nie odczujesz w codziennej
    jeździe, no chyba że bez lytra się nie da :)


    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800
    =Wrocław=

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: