  • Data: 2014-12-17 01:12:07
    Temat: Re: VW New Beetle - Nowy Garbus
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "wowa" <w...@g...pl> wrote in message
    news:54907961$0$2662$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bez przesady...
    > Nie smaruje się przed wyjściem na spacer czy rower, dlaczego
    > miałbym się nagle zacząć smarować przed jazdą kabrioletem?
    >
    > Bo praży :( Jeśli pamiętasz czasy bez klimy to przypomnij sobie jak
    > wyglądała Twa lewa ręka po dłuższej jeździe na wiosennym słońcu.
    > I nie chcę obrzydzić Ci tego auta, to tylko mój punkt widzenia
    > i dotyczy wszystkich kabrioletów.

    Rozumiem Wojtku - ale kabriolet ma tą zaletę że dach można
    zawsze założyć, w normalnym aucie dachu zdjąć nie da się...
    Więc jak będzie za bardzo prażyć lub pogoda nie będzie jak
    należy to dach można zamknąć - to nie jest jakaś Honda Del Sol,
    gdzie dach jest twardy, metalowy, trzeba zdjąć i do bagażnika
    się nie zmieści - jak zdejmiesz i zostawisz dach w garażu
    i złapie Cię po drodze deszcz to masz "przechlapane" - dosłownie.
    Nie w convertible :-)