  • 1. Data: 2014-12-12 05:43:07
    Temat: VW New Beetle - Nowy Garbus
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jakie są przeważające opinie o tych samochodach?

    Mam na oku 2006 VW Beetle Cabriolet z silnikiem I5 2.5 litra.
    Czyli 5-cylindrowy (!?) wolnossący (bez turbo) maly przebieg 54k km.

    Jak się ma ich niezawodność w porównaniu z Jettą/Golfem/Passatem?
    A jak w porównaniu z Hondą lub Toyotą?

    Jakie są najczęstrze usterki i na co zwracać szczególną uwagę przy
    zakupie prawie 10-letniej używki?

  • 2. Data: 2014-12-12 13:04:36
    Temat: Re: VW New Beetle - Nowy Garbus
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, December 12, 2014 2:43:18 PM UTC+10, Pszemol wrote:
    > Jakie są przeważające opinie o tych samochodach?

    "damski samochod"?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 3. Data: 2014-12-12 14:47:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > "damski samochod"?

    No tak... już mi w pracy koleżanka w ten sposób oceniła:
    "po co chcesz kupić babski samochód?" :-) Ludzie są fajni...
    Ja naprawdę nie muszę "poprawiać" sobie swojej męskości
    poprzez prowadzenie typowo męskiego bolida :-)))

    Ale to nieważne.

    Bardziej mi chodziło o oceny/opinie typu: "nie bierz tego
    2.5L wolnossącego 170 koni bo padają w nim pompy wody,
    weź tego z turbo, bardziej niezawodny" :-) Albo opinie typu
    "nie bierz kabrioleta bo psuje się mu otwierany dach,
    weź normalną wersję z metalowym dachem"... itp, itd.

  • 4. Data: 2014-12-12 15:02:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-12 14:47, Pszemol pisze:
> [...]
    > Ja naprawdę nie muszę "poprawiać" sobie swojej męskości
    > poprzez prowadzenie typowo męskiego bolida :-)))

    W sukienkach też chodzisz?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-12-12 15:21:43
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 12 Dec 2014 15:02:35 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > W sukienkach też chodzisz?

    Ciii... On ma iPhone!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2014-12-12 16:16:14
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2014-12-12 15:21, P.B. pisze:> Dnia Fri, 12 Dec 2014 15:02:35
    +0100, Liwiusz napis

    > Ciii... On ma iPhone!

    iPhone, Beetle, jeszcze ray banów brakuje 8)

  • 7. Data: 2014-12-12 21:28:28
    Od: K <...@...c>

    On 12/12/2014 14:02, Liwiusz wrote:
    ps.com...

    > W sukienkach też chodzisz?

    ja juz sie go dawno pytalem, co na to wszystko jego chlopak. w tym
    zwiazku to on jest pasywny.

  • 8. Data: 2014-12-12 23:13:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message
    > W dniu 2014-12-12 15:21, P.B. pisze:> Dnia Fri, 12 Dec 2014 15:02:35
    > +0100, Liwiusz napis

    > iPhone, Beetle, jeszcze ray banów brakuje 8)

    Co to jest ray banów?

  • 9. Data: 2014-12-12 23:16:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    ps.com...

    > W sukienkach też chodzisz?

    Nie, w sukienkach "też" nie chodzę. Dlaczego też??

    Macie jakieś kompleksy chyba, panowie...

    Czy możemy wrócić do tematów samochodowych?
    Bo widzę że się tu jakieś gejowskie towarzystwo obudziło...

  • 10. Data: 2014-12-13 02:51:12
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, December 12, 2014 11:46:52 PM UTC+10, Pszemol wrote:

> [...]
    > Ja naprawdę nie muszę "poprawiać" sobie swojej męskości
    > poprzez prowadzenie typowo męskiego bolida :-)))

    Jasne, skoro wolisz prowadzic typowo damski - Twoje pieniadze, Twoj wybor :)

    Tak 100% subiektywnie - jesli ja mialbym wybrac jakis samochod w ktorym facet zle
    wyglada to wlasnie wybralbym ten. A juz zwlacza kabriolet. Jak dla mnie samochod w
    stylu "slodka Barbie&Ken".

    I chyba nie tylko ja widze ten pojazd jako typowo damski:

    http://www.vw.ca/en/corporate/press_room/press-room-
    --beetle.suffix.html/vw-wants-to-shed-beetle-s--chic
    k-car--reputation.html

    http://www.topspeed.com/cars/car-news/2012-vw-beetle
    -commercial-relax-guys-it-s-okay-to-drive-one-ar1267
    85.html

    http://www.theglobeandmail.com/globe-drive/culture/c
    ommuting/volkswagen-beetle-finally-ditches-its-chick
    -car-label/article17379729/

    https://answers.yahoo.com/question/index?qid=2006082
    1170254AAdyJJB

    http://www.latimes.com/business/autos/la-hy-best-sel