  • Data: 2016-09-30 12:49:33
    Temat: Re: VW zaczyna sie gubic :-)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 września 2016 12:09:56 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Tak czy siak okazalo sie ze inzyniery nie byli w stanie przeskoczyc tych wymagań
    i musieli oszukiwać.

    > musieli ? no bez jaj to byla swiadoma decyzja, dymamy konkurencje i USA oraz
    zgarniamy caly torcik dla siebie

    Inżyniery nie były w stanie zrobić lepiej. Musieli oszukiwać.
    Czego tu nie rozumiesz?
    To ze im nikt broni do glowy nie przystawil nie znaczy ze "nie musieli".
    Musieli i zrobili.
    Nie tylko w VW zresztą.
    Więc jak inzyniery nie umią to znaczy ze norma za wysoka...

    > --Nie wiem tylko czy to jest tak ze sie nie da fizycznie tego dotrzymać czy po
    prostu VW nie dał rady a reszta jakoś umie...

    > te 5 sztuk (najprawdopodobniej Euro 5) to pewnie jakies mniej wysilone jednostki
    ... cala reszta w tym segment premium, SUV itd o pojemnosci 3L i wyzej, tam gdzie
    siedza niemieccy producenci jest umoczony ... USA najpierw skasuje te 15 miliardow
    pozniej mysle z 5 za auta z silnikiem 3L a pozniej Audi i Porsche dostanie
    zaproszenie do kasy ...

    Obaczymy, bo może rzeczywiście tylko VW nie umiał i oszukiwał a może inni też nie
    umią albo jakos zakombinowali i zmienili jedno trucie na inne (np. zamiast smrodzić
    to silnik jest mniej trwały itp.)