    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: VW zaczyna sie gubic :-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 30 Sep 2016 21:02:23 +0200

    Dnia Thu, 29 Sep 2016 11:11:07 +0200, z napisał(a):

    > Pytanie czy dobrze się czują komisarze unijni co wymyślają nieskuteczne
    > przepisy ani nie służące ludziom ani matce ziemi ;-) a za które to
    > fanaberie muszę płacić ja jako konsument a drugi raz jako podatnik.

    Też nie ma co być tak naiwnym.
    Wyśrubowane normy emisji to coś w interesie koncernów motoryzacyjnych.

    Służy do likwidowania konkurencji - dlatego nie kupisz sobie tak łatwo
    samochdów Chińskich, Indyjskich czy Rosyjskich.
    Bo im się nie opłaca opracowywać technologii silników euro 6 - wolą
    wykorzystywać to wymyślono wiele lat temu.
    Mają taniej, ale za to mają zamknięty nasz rynek na którym rodzime koncetny
    mają oligopol.

    Dlatego też nie ma co żałować tych "biednych" koncernów którym komisarze
    "narzucają" normy - bo sami oni za tymi normami lobbują