  • Data: 2010-02-22 18:47:31
    Temat: Re: Videodomofon via open standard?
    Od: medenes <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lut, 18:21, ToMasz <t...@g...pl> wrote:
    > medenes pisze:> Cześć

    > Czy to musi być cyfrowe i przekazywać obraz w 2 stony? Nie wystarczyłby
    > obraz w jedną stronę bez zapisu na kompie? Mam taki stary pobijamy PDA i
    > jego chciałem przerobić na wideodomofon - odseparować kamere od
    > wyświetlacza - ale niewiem na jaką odległość to zadziała. drugi sposób
    > to zrobić z takeigo PDA z Wifi kamerke internetową - i masz obraz na
    > moitorze PC

    Spodziewam się, że z wyświetleniem to będzie najmniejszy problem.
    Najważniejsze, aby było co wyświetlić. Jak niby chcesz na swoim palmie
    wyświetlić analogową
    treść?
    Skończy się pewnie tym, że do video zatrudnię kamerkę IP (umieszczoną
    na budynku) i zostanie problemem z przesłaniem głosu w obu kierunkach
    oraz sterowanie ryglem.

    Pozdrawiam
    medeneś