eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmVirgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie › Re: Virgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie
  • Data: 2016-10-11 20:59:53
    Temat: Re: Virgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-11 o 19:52, Akarm pisze:

    > Jako że "ów" może być częścią wielu różnych, pasujących wyrazów, to
    > byłem ciekaw co autor miał na myśli. Ja po prostu nigdy nie zakładam, że
    > mam do czynienia z nieukiem/niedorozwojem. Mój błąd.

    Rzeczywiście pasuje tu wiele wyrazów, np. durniÓW, prostakÓW lub
    pajacÓW. Przynajmniej te przychodzą mi w pierwszej kolejności na myśl,
    gdy zastanawiam się ile energii musiałeś poświęcić, żeby przez 3 albo 4
    posty droczyć się to takie gÓWno.

    Mogłeś to zignorować (jakby nie było, sens wypowiedzi był jasny).
    Mogłeś zabawić się w Grammar nazzi i zwyczajnie mnie poprawić.
    Niemniej postanowiłeś przez kilka postów łechtać swoje ego, zapewne
    grzebiąc sobie jednocześnie w bieliźnie i marnować czas mnie i innym na
    te bzdurne gierki. Niestety boleśnie uświadamiam sobie, że sam go
    marnuję właśnie teraz, odpisując na twój post.

    Słowem nie pozdrawiam.