eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych › Re: W 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych
  • Data: 2017-07-21 15:42:03
    Temat: Re: W 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >http://forsal.pl/artykuly/1039581,spolka-electro-mo
    bility-poland-bez-zarzadcy.html
    >Zniknął się tuż przed ogłoszeniem wyników konkursu ?
    >Ja sądzę że to dobra decyzja bo nawet ślepy widzi że wtopa jest
    >nieuchronna.
    >Myślę że to kwestia miesięcy jeśli nie tygodni kiedy media zaczną
    >pisać o Macieju K. byłym prezesie ;-)

    Spoko, przeciez czytasz, ze odejscie dyrektora zarzadzajacego nie
    wplywa na dzialanie spolki.
    Ciekawe tylko co w niej prezes robi, skoro ma dyrektora :-)
    Moze po to, zeby bylo kogo zwolnic przy wtopie :-)

    Mysle jednak, ze do konca kadencji PiS prezes ma stanowisko
    zabezpieczone :-)
    Chociaz ... jak sie kampania zacznie, to moga byc potrzebni winni :)

    A dyrektor ... no coz, moze po prostu za malo zarabial, ilez mozna
    zarobic w spolce z kapitalem 10mln bez innych dochodow :-)

    >zaangażowanie aktorki do jury i nagrody po kilkadziesiąt tysięcy za
    >wizualizacje to też nie jest profesjonalne postępowanie.

    Eee ... a moze to dobry krok z ta aktorka ?
    Powie, ze to jest dobre, to fani kupia.
    A nawet jak nie maja pieniedzy, to inni aktorzy kupia, niektorych stac
    :-)

    >Zła wiadomość jest taka że pajace zabawią się za naszą kasę a potem
    >rozłożą te lewe rączki i powiedzą że oni przecież chcieli dobrze ;-)

    J.