  • 1. Data: 2017-07-19 13:51:41
    Temat: W 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Taka informacja dla tych, co wątpią w możliwości infrastruktury. Choć na
    razie to tylko słowa, słowa, słowa...

    Pierwsze polskie samochody elektryczne mogą trafić na ulice już w 2018
    roku - tak zakłada projekt ElectroMobility, który wchodzi już w etap
    realizacji. Powstanie samych aut to jednak tylko część wyzwań, jakie
    stają przed polskim przemysłem motoryzacyjnym - wraz z nimi musi się
    pojawić nowa, rozbudowana infrastruktura obsługi tego typu pojazdów.
    Ministerstwo Energii obiecuje, że do 2020 roku powstanie 6 tys. punktów
    ładowania, które będą rozmieszczone w 32 miastach Polski.

    Reszta:

    http://tinyurl.com/y8ohbglu

    T.

  • 2. Data: 2017-07-19 14:36:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Ministerstwo Energii obiecuje, że do 2020 roku powstanie 6 tys. punktów
    > ładowania, które będą rozmieszczone w 32 miastach Polski.

    No brawo Ty!

  • 3. Data: 2017-07-19 14:49:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-19 o 13:51, T. pisze:

    > Taka informacja dla tych, co wątpią w możliwości infrastruktury. Choć na
    > razie to tylko słowa, słowa, słowa...

    Informacja to będzie jak przeczytam ją na stronie ministerstwa energii.
    Na razie to pobożne życzenia kolejnego fejs_zbukowego blogera.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-07-19 16:42:32
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-07-19 14:49, RadoslawF wrote:

    > Informacja to będzie jak przeczytam ją na stronie ministerstwa energii.
    > Na razie to pobożne życzenia kolejnego fejs_zbukowego blogera.

    "Piotr Zaremba, szef projektu ElectroMobility Poland" - to fejs_zbukowy
    bloger?

    Co, oczywiście, nie oznacza, że to wszystko nie bujda.

  • 5. Data: 2017-07-19 16:47:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-19 o 16:42, Uncle Pete pisze:

    > "Piotr Zaremba, szef projektu ElectroMobility Poland" - to fejs_zbukowy
    > bloger?

    Skoro napisał na fejsbuku to może nie być fejsbukowym blogerem ?

    > Co, oczywiście, nie oznacza, że to wszystko nie bujda.

    Dokładnie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-07-19 18:39:25
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 14:49, RadoslawF pisze:

    > Informacja to będzie jak przeczytam ją na stronie ministerstwa energii.
    > Na razie to pobożne życzenia kolejnego fejs_zbukowego blogera.
    >

    > Pozdrawiam

    Nie odróżniasz źródła informacji od medium, w którym zostało zamieszczone?
    Jeśli nie lubisz FB, to masz to też na stronie ceo.com.pl.
    Jutro ten news będziesz miał na Onecie i WP oraz pewni kilu innych
    serwisach.
    T.

  • 7. Data: 2017-07-19 18:48:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.07.2017 o 13:51, T. pisze:
> [...]
    >
    > Pierwsze polskie samochody elektryczne mogą trafić na ulice już w 2018
    > roku - tak zakłada projekt ElectroMobility, który wchodzi już w etap

    To projekt równoległyu z elektownią atomową, centralnym portem
    lotniczym, stocznią w Radomiu i Festiwalem w Opolu w Kielcach?

    I co to za ładowarki będą - superchargery po 75kW czy gniazdka po 3kW?

    Shrek

  • 8. Data: 2017-07-19 21:25:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-19 o 18:39, T. pisze:

> [...]
    > Jeśli nie lubisz FB, to masz to też na stronie ceo.com.pl.
    > Jutro ten news będziesz miał na Onecie i WP oraz pewni kilu innych

    Dla mnie źródłem obietnicy składanej przez ministerstwo powinna być
    jego strona lub publiczna wypowiedź ministra lub jego rzecznika.
    A nie czyjś blog na fb.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-07-19 21:54:37
    Od: p...@g...com

    Pierwsze polskie samochody elektryczne mogą trafić na ulice już w 2018
    roku - tak zakłada projekt ElectroMobility, który wchodzi już w etap realizacji.

    I akcje Tesli znów lecą na pysk po tej miażdżącej deklaracji :-)

    http://wpolityce.pl/m/gospodarka/330324-szef-electro
    mobility-poland-zapowiada-polskie-samochody-elektryc
    zne-do-wiosny-przyszlego-roku-trafia-na-drogi

    Ja tu widzę niezle szastanie publicznym groszem a takie coś zawsze kończy się wizyta
    prokuratora ... no i czekam na chętnego który wejdzie w deal z polskim państwem i
    wyłoży kasę na tą fabrykę :-)

  • 10. Data: 2017-07-19 22:15:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-19 o 21:54, p...@g...com pisze:

    > Pierwsze polskie samochody elektryczne mogą trafić na ulice już w 2018
    > roku - tak zakłada projekt ElectroMobility, który wchodzi już w etap realizacji.

    Jak rozumiem te sprzedawane przez Rometa od 2012 roku były mało polskie.
    Lub nie miały błogosławieństwa partii rządzącej. :-)