  • Data: 2015-09-02 11:21:46
    Temat: Re: W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 zlotych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    Tue, 1 Sep 2015 18:17:29 +0200, J.F.
    >Trzebaby tam zamieszkać na pół roku...

    Dlaczego ? to sie wszystko daje przewiezc.

    >Próbowałem tak, ale ludzie koszty mi takie krzyczeli,
    >że nikt by tego nie kupił potem. I kółko się zamyka.

    Chinczycy, czy Polacy ?

    Ale Chinczycy maja ten sam problem, jak sie zrobi dobrze, to jest za
    drogo :-)

    >Uważam, że to właśnie obowiązek sprzedawcy aby sprzedawał dobry
    >produkt. W
    >końcu klient nie ma możliwosci testowania produktu ani wpływania na
    >ew.
    >zmiany w produkcie. Takie jest moje wewnętrzne przeświadczenie,
    >dlatego nie
    >sprzedawałem gówna.

    A inni uwazaja ze sprzedaja co jest i "widzialy galy co braly".
    Oczywiscie produkt nadal ma byc sprawny, ale od tego jest reklamacja.

    >To jest druga strona medalu -- ludzie chcą tanio, a najlepiej jakby
    >za
    >darmo rozdawali. Co skutkuje jakością.

    No coz - sam pisales - drogie wcale nie sa lepsze.
    Wiec po co przeplacac ? :-)

    >To raczej sytuacja ogólnoświatowa, bo kupujemy te same produkty co
    >inni.

    Ale czy calkiem te same ?

    >Tzn. dobre zmiany są wprowadzane do całej produkcji a nie tylko dla
    >jednego
    >klienta (różnić się mogą pudełka, logotypy na produkcie czy języki
    >menu).

    No wiesz, jesli Nokia do jednego telefonu ma cos 3 rozne wyswietlacze,
    to zmiany sa powazniejsze.
    I trudno powiedziec - te nastepne tansze, gorsze, poprawione ?

    J.