  • 11. Data: 2011-10-21 16:14:46
    Temat: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:6bfuq6bq81u3.1tkb9z29q0ikg$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 21 Oct 2011 07:25:54 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    > P.S. Lepiej zobacz na reklame 5 :-)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=lzsBwnv_dAg

    To chyba jest zmyłka jakaś... bez jaj. Zbyt cienki ten telefon.
    Musiałby mieć chyba baterię cienką jak kartka papieru :-)

  • 12. Data: 2011-10-21 16:26:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > To chyba jest zmyłka jakaś...

    Nie, tak wlasnie bedzie dzialal ajfon pieńć.

  • 13. Data: 2011-10-21 17:11:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 11:11:12 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    focuses_on_siri_with_first_iphone_4s_tv_ad.html

    > Cieszę się, że Ci się Siri tak podoba że wręcz nie możesz uwierzyć że tak to
    > działa :-)

    Mniej wiecej wiem jakiej to ogromnej pracy by wymagalo .. i bylbym
    zaskoczony gdyby naprawde tak dzialalo.

    A tak nawiasem mowiac - to akurat google calkiem niezle znajduje odpowiedzi
    na takie pytania.

    J.

  • 14. Data: 2011-10-21 17:28:11
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 21 10 2011 15:17, atm pisze:

    > Bo ja wiem czy ciekawe....jak dla mnie to juz przesyt. Znacznie
    > ciekawsza jest dla mnie Nokia N9, tyle ze juz przy porodzie grabarz
    > wzial wymiary aby ladna trumienke wykonac. Pierwszy raz spotkalem sie z
    > tego typu zachowaniem firmy wobec wlasnego produktu, ktory moglby
    > odniesc sukces

    Nokia ogólnie nie wie czego chce. Symbian miał zniknąć, jeszcze parę lat
    będzie istniał. MeeGo miało być następcą, nie będzie. Teraz postawiła na
    WM, ciekawe na jak długo. Nokia błądzi jak pijany we mgle :-/

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 15. Data: 2011-10-21 17:29:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    focuses_on_siri_with_first_iphone_4s_tv_ad.html

    > Mniej wiecej wiem jakiej to ogromnej pracy by wymagalo .. i bylbym
    > zaskoczony gdyby naprawde tak dzialalo.

    Dlaczego? Apple to duża firma, na pewno mają dużo zasobów
    programistycznych do poświęcenia w 100% tej pracy...
    Siri ewidentnie używa serwerów zewnętrznych i używa mocy
    przerobowej poza iPhone do przetwarzania tych dźwięków.

    > A tak nawiasem mowiac - to akurat google calkiem niezle
    > znajduje odpowiedzi na takie pytania.

    I wiąże następne pytania z kontekstem wcześniejszych pytań?
    Typu:

    - what's the weather in Chicago?
    - sunny, windy, temperature 40F
    - what about Los Angeles?
    - rain, tunderstorms, 75F

    Drugie pytanie "what about ..." jest powiązane z pytaniem
    pierwszym o pogodę. Google też tak umie? I umie w czasie
    np. umawiania się na spotkanie sprawdzić kalendarz i przesunąć
    inne kolidujące spotkanie? Nie sądzę...

  • 16. Data: 2011-10-21 17:35:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Nokia ogólnie nie wie czego chce. Symbian miał zniknąć, jeszcze parę lat
    > będzie istniał. MeeGo miało być następcą, nie będzie. Teraz postawiła na
    > WM, ciekawe na jak długo. Nokia błądzi jak pijany we mgle :-/

    Ciekawe czy taki brak wyraźnego przewodnictwa zaznaczy się
    również u Apple po śmierci Jobsa. Byłoby to złe dla firmy tak
    jak jest złe dla Nokii.

  • 17. Data: 2011-10-21 17:36:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j7rrcs$gq9$1@news.onet.pl...
    focuses_on_siri_with_first_iphone_4s_tv_ad.html

    > Bo ja wiem czy ciekawe....jak dla mnie to juz przesyt.

    Gdzie tu widzisz przesyt? Przesyt czego?

    >Znacznie ciekawsza jest dla mnie Nokia N9, tyle ze juz przy
    > porodzie grabarz wzial wymiary aby ladna trumienke wykonac.

    A co jest takiego ciekawego i przełomowego w N9??

  • 18. Data: 2011-10-21 17:56:21
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-21 19:36, Pszemol wrote:
    focuses_on_siri_with_first_iphone_4s_tv_ad.html

    Spojrz na niusy na wiekszosci komorkowych i technologicznych portali,
    wszedzie Siri i iP4S, zreszta w wielu wypadkach jako rozczarowanie.
    Gdyby Siri dzialala tak dobrze jak na prezentacji to byloby cos
    faktycznie ciekawego, jednak liczne filmiki pokazuja, ze to wciaz dosc
    kulawa beta i wiekszosc czynnosci szybciej mozna zrobic recznie niz
    uzywajac komend glosowych. Czy pierwszy raz Apple chwalilo sie
    oficjalnie beta na keynote? Odnosze wrazenie, ze chcieli koniecznie
    pokazac cos wiecej niz tylko nowe bebechy.

    > Gdzie tu widzisz przesyt? Przesyt czego?

    > A co jest takiego ciekawego i przełomowego w N9??

    Obejrzyj, poczytaj, jestem ciekaw Twojego zdania:
    http://www.dobreprogramy.pl/Nokia-N9-pokochalyby-ja-
    miliony,Artykul,28178.html

  • 19. Data: 2011-10-21 18:00:41
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ciekawe czy taki brak wyraźnego przewodnictwa zaznaczy się
    > również u Apple po śmierci Jobsa. Byłoby to złe dla firmy tak
    > jak jest złe dla Nokii.

    Nie wiem jak Was ale mnie Tim Cook nie wzruszyl i nie rzucil na kolana
    tymi wszystkimi statystykami i co chwila pokazujacymi sie jedynkami
    pierwszego miejsca. Bylo w tym strasznie duzo prezenia sie i na koniec
    iP4S, sorry po 16 miesiacach mogliby jednak znow namieszac na rynku
    smartfonow, teraz dogonili jedynie czolowke.

  • 20. Data: 2011-10-21 18:16:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j7sc0h$jfk$1@news.onet.pl...

> [...]
    > iP4S, sorry po 16 miesiacach mogliby jednak znow namieszac na rynku
    > smartfonow, teraz dogonili jedynie czolowke.

    Nie wiem na kiedy zaplanowany jest iPhone5 - z tego co czytam
    to był to ostatni projekt Jobbsa, nie 4S - być może projekt opóźnił się
    z powodu jego złego stanu zdrowia przed śmiercią i dlatego tylko
    ogłoszono 4S a nie ukończono iPhone5. Gdybyśmy mieli spekulować
    co będzie z iPhone5 to można się domyślać że być może wkrótce się
    pojawi - kto wie jak bardzo są opóźnione prace w tym zakresie...
    Widziałem już w sieci fotografie pokrowców i obudów na iPhone5
    u dostawców chinskich - chyba nie krążyłoby to w sieci gdyby ta
    wersja iPhone5 nie była tuż-tuż na wypuszczeniu.