  • Data: 2013-01-08 23:11:25
    Temat: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-08 19:50, J.F pisze:

    > Skad te dane ?

    Jakie dane? To moja opinia.
    A jeśli chodzi o ilość pasów między Wrocławiem a Katowicami, to chyba
    dość jasno napisałem, że nie jestem pewien, jak wyglądało to w czasach
    przedautostradowych (ja z północy jestem). Nawet, jeśli to było coś na
    kształt expressówki, ale ze skrzyżowaniami, to łatwo się domyśleć, gdzie
    dochodziło do zdarzeń drogowych.

    > U nas i tak malo osob jedzie dozwolone 140 ..

    Nieprawda.
    Oczywiście, jeśli firma da samochód i na paliwo - cegła na gaz i
    hejaaaaa. Ale sporo jeździ wolniej, bo paliwo drogie, bo głośno, bo
    pasażerka narzeka. Może jadąc 170 tego nie widać, ale ja jak jadę
    120-140 Corollką (bo szybciej=2xgłośniej) to też wyprzedzam - i to nie
    tylko takie z napisem Maersk na szarym pudle.

    > Zysk znikomy, bo takiej sredniej i tak nie uzyskasz, a na calej trasie
    > ile zaoszczedzisz - 5minut ?

    Mi chodzi o to, żeby to było dozwolone - tzn. żebym mógł się tak
    rozpędzić zgodnie z przepisami, bo wyprzedzam, bo mam ochotę, bo
    współczesne samochody na autostradzie na to pozwalają, bo warunki
    pozwalają. I tak jak nie chcę, żeby ktoś mi zaglądał do portfela, tak
    nie chcę, żeby ktoś mi mówił, że skoro to tylko 5, czy 20 minut, to nie,
    nie da rady.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański