  • 11. Data: 2011-02-12 16:54:20
    Temat: Re: W ktorym programie do edycji filmow...?
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 11.02.2011 23:47, sowa pisze:

    > a co ma piernik...?
    > nie pytalem przeciez o najtanszy czy najdrozszy...
    > czytamy ze zrozumieniem?
    a ";)" to nie czytamy ?
    > czy to ma byc jakas aluzja?
    Nie, bo
    które wyciąłeś o tym świadczy. Cytując Ciebie: czytamy ze zrozumieniem ?
    Dla mnie EOT, bo poczucie humoru masz godne kobiety.

  • 12. Data: 2011-02-13 09:36:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sowa wrote:
    > witam,
    > nie wiem czy to da sie tak normalnie, domowo
    > zrobic, ale ...
    > w ktorym programie do edycji filmow - jak najprostszym w obsludze,
    > niekoniecznie freeware, jest opcja baaaardzo znacznego plynnego
    > spowolnienia?
    > hmmm, mam nadzieje, ze wiecie o co mi chodzi...;]

    aby zrobić płynne spowolnienie to musisz mieć przede wszystkim materiał z
    wyższą niż standardowa prędkoscią klatek na sekundę. Są takie kamery
    dostępne na rynku budowan edla potrzeb rejestracji imprez sportowych.

    ze zwykłęj kamery video bęziesz miąl czkawkę.

  • 13. Data: 2011-02-13 11:35:44
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a)

> [...]
    > dostępne na rynku budowan edla potrzeb rejestracji imprez sportowych.
    >
    > ze zwykłęj kamery video bęziesz miąl czkawkę.

    Ale może policzyć klatyki pośrednie. Wiem, że to nie to samo, ale nie
    będzie czkawki.

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2011-02-13 20:32:20
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    >ze zwykłęj kamery video bęziesz miąl czkawkę

    Próbowałeś to robić, czy piszesz tak z teorii? Od kilkunastu lat montuję
    filmy i nawet z 25 fps/sec można sporo wyciągnąć. Zresztą amatorskie kamery
    mają już wbudowane tryby 50 fps.

    Jingiel

  • 15. Data: 2011-02-15 21:34:29
    Od: Korowiow <k...@m...gov.pl>

    W dniu 2011-02-12 00:35, Papkin pisze:
    > sowa wrote:
    > malo ktora kamera kreci z naprawde duzym frame rate (ah ten angielski) i

    Ach ten polski.

    Pozdrawiam

    Korowiow