  • 1. Data: 2020-06-17 09:11:30
    Temat: Wada ukryta?
    Od: glumek <g...@g...com>

    Witam
    Sprzedałem ostatnio samochód - sprowadzam - przy kupnie powiedziałem że
    jest lekki zgrzyt przy zmianie biegów z 2 na 3, ale zeby tego zgrzutu
    uniknac trzeba mniej dynamicznie zmienic bieg i wtedy wejdzie gładko.
    Przy jezdzie probnej słyszeli to, pozniej ja wsiadłem i tez czasem było
    to słychać.
    Wczoraj zadzwonił kupujacy i powiedział że chce oddac samochód bo gdzies
    był na serwisie i powiedzieli ze synchronizator jest uszkodzony i ze
    koszty naprawy to ok 1500 zl, bo powiedział ze zataiłem usterke.A nic
    nie zatajałem bo powiedziałem jak jest.
    Pozniej mowił zebym dał pieniadze na naprawe.
    Samochód 10 letni, przebieg ponad 250 tys

    Co byscie zrobili na moim miejscu?

  • 2. Data: 2020-06-17 09:24:05
    Temat: Re: Wada ukryta?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-06-2020 o 09:11, glumek pisze:
> [...]
    > nie zatajałem bo powiedziałem jak jest.
    > Pozniej mowił zebym dał pieniadze na naprawe.
    > Samochód 10 letni, przebieg ponad 250 tys

    Masz świadków tych rozmów o uszkodzeniu?
    Jeśli tak, to spław gościa.

  • 3. Data: 2020-06-17 09:28:11
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/06/2020 08:11, glumek wrote:
> [...]
    > nie zatajałem bo powiedziałem jak jest.
    > Pozniej mowił zebym dał pieniadze na naprawe.
    > Samochód 10 letni, przebieg ponad 250 tys

    A wpisales to w umowie albo w ogloszeniu?

  • 4. Data: 2020-06-17 10:01:45
    Od: glumek <g...@g...com>

    W dniu 17.06.2020 o 09:28, K pisze:

    > A wpisales to w umowie albo w ogloszeniu?

    Córka jego mówiła mu po jezdzie probnej ze przy zmianie biegu delikatnie
    zgrzyta, on tez słyszał jak ja jechałem.

    Nie wpisywałem. Wczoraj jak dzwonił to myslał że to cos innego

  • 5. Data: 2020-06-17 10:16:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 10:01, glumek pisze:

    > Córka jego mówiła mu po jezdzie probnej ze przy zmianie biegu delikatnie
    > zgrzyta, on tez słyszał jak ja jechałem.
    >
    > Nie wpisywałem. Wczoraj jak dzwonił to myslał że to cos innego

    Ale teraz kupujący w rozmowie potwierdza, że wspominałeś o usterce?
    Czy idzie w zaparte?
    Nagranie rozmowy pewnie nielegalne? :-)

    Robert

  • 6. Data: 2020-06-17 10:33:10
    Od: glumek <g...@g...com>

    > Ale teraz kupujący w rozmowie potwierdza, że wspominałeś o usterce?
    > Czy idzie w zaparte?
    > Nagranie rozmowy pewnie nielegalne? :-)
    >
    > Robert

    Powiedział przez telefon ze owszem mówiłem, ale on myslał ze to cos innego.

  • 7. Data: 2020-06-17 10:33:11
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/06/2020 09:01, glumek wrote:

    > Córka jego mówiła mu po jezdzie probnej ze przy zmianie biegu delikatnie
    > zgrzyta, on tez słyszał jak ja jechałem.
    >
    > Nie wpisywałem. Wczoraj jak dzwonił to myslał że to cos innego

    Teraz powie, ze nic takiego nie mowila. Idz do jakiegos prawnika ale
    obawiam sie, ze stoisz na przegranej pozycji. Ja kiedys kupowalem auto z
    uszkodzona skrzynia (slynne m32) ale bylo to jasno opisane w ogloszeniu.

  • 8. Data: 2020-06-17 10:45:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-06-2020 o 10:33, glumek pisze:

    > Powiedział przez telefon ze owszem mówiłem, ale on myslał ze to cos innego.

    Zadzwoń jeszcze raz, ale tym razem nagrywaj....

  • 9. Data: 2020-06-17 10:59:29
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/06/2020 09:45, Cavallino wrote:

    > Zadzwoń jeszcze raz, ale tym razem nagrywaj....

    Chyba jak go o tym nie poinformuje to takie nagranie nie ma zadnej
    wartosci w sadzie.

  • 10. Data: 2020-06-17 11:02:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-06-2020 o 10:59, K pisze:

    > Chyba jak go o tym nie poinformuje to takie nagranie nie ma zadnej
    > wartosci w sadzie.

    Ma czy nie ma i tak warto mieć.
    Choćby w formie straszaka, że gość został nagrany, więc nie ma mowy o
    zatajeniu wady.
    To może go skłonić do odpuszczenia, już przed skierowaniem do sądu.