    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Date: Tue, 26 Jun 2018 21:14:45 +0200
    <pgoc4i$i94$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pgrkob$kth$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2018-06-26 o 06:59, Budzik pisze:

    > A dałbys rade wpisac ta fraze w google i sprawdzic?

    Absolutnie nie. Z prostej przyczyny: bo temat w ogóle mnie nie
    interesuje. Od takich spraw mam swojego pośrednika ubezpieczeniowego. W
    razie szkody w jedną czy w drugą stronę pięknie prowadzi moje sprawy. Ja
    tylko podpisuję się pod dokumentami.

    A już w szczególności na potrzeby dyskusji na forum nie będę szukał
    jakiś zapisów prawnych po to by się wymądrzać. Prawo jest tak zbudowane
    aby nieobyta w nim osoba nie miała szans na ogarniecie tematu.

    > Jest jeszcze coś takiego jak PFG - moze on ma tutaj zastosowanie?

    Nie wiem o czym mówisz. Naprawdę nie wciągaj mnie w dyskusję na temat,
    który mnie ani nie interesuje ani się na nim nie znam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek