  • 1. Data: 2018-06-19 20:08:00
    Temat: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Ten wątek dotyczy niedawnej dyskusji o tym jaki wideorejestrator kupić.
    Padło tam stwierdzenie od jednego (co najmniej) użytkownika, że wersje
    bez ekranu są cool bo niby po co je kontrolować. Ma sama działać i koniec.

    No to teraz sytuacja z dziś. Spory kamień wystrzelił spod opony jakiegoś
    auta i rozwalił mi szybę. Dogadałem się z ubezpieczycielem, miałem zgrać
    film, zgłosić na policję i wszystko wysłać do niego. I niespodzianka...
    mimo, że kamera zawsze poprawnie startowała, to nic się nie nagrało. Za
    szybę zabulę z własnej kieszeni.

    A dlaczego tak się stało? Bo auto parę tygodni temu trafiło do serwisu.
    W serwisie odłączyli kamerę aby ich nie nagrywała. Potem podłączyli ją z
    powrotem. Efekt był taki, że zresetował się zegar do 2014 roku. Każde
    nowe nagranie zastępowało najstarsze... czyli ostatnie, ale z datą 2014.
    I tak w kółko. Miałem więc mnóstwo nagrań ze środka miesiąca i jedno z
    2014r.

    Lekcja jest taka, że warto sprawdzać czy urządzenie działa poprawnie.
    Lekcja druga: obejrzyj raz na jakiś czas przedostatni film. Jeśli jest
    on historyczny, to zainteresuj się urządzeniem. Lekcja trzecia... nie
    kupuj MiVue 792. Produkt niedopracowany.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-06-19 20:21:25
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2018 20:08:00 +0200, Marek S napisał(a):
    > Ten wątek dotyczy niedawnej dyskusji o tym jaki wideorejestrator kupić.
    > Padło tam stwierdzenie od jednego (co najmniej) użytkownika, że wersje
    > bez ekranu są cool bo niby po co je kontrolować. Ma sama działać i koniec.
    [...]
> [...]
    > 2014r.
    > Lekcja jest taka, że warto sprawdzać czy urządzenie działa poprawnie.

    Ale jakby miala ekran, to tez bys pomyslal, ze dziala.
    Ba, ona ma ekran, tylko sie popatrzec nie chcialo :-)

    > Lekcja druga: obejrzyj raz na jakiś czas przedostatni film. Jeśli jest
    > on historyczny, to zainteresuj się urządzeniem. Lekcja trzecia... nie
    > kupuj MiVue 792. Produkt niedopracowany.

    A potem ktos sie dziwi, ze jak trzeba, to nie ma zapisu z monitoringu
    komisariatu :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-06-19 20:47:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ale jakby miala ekran, to tez bys pomyslal, ze dziala.
    > Ba, ona ma ekran, tylko sie popatrzec nie chcialo :-)
    moja g1w jak miała problemy, to wywalała coś tam na ekranie. poprawiłem
    połączenia elektryczne i jest dobrze. jasne ze możesz ignorować
    komunikaty na ekranie, ale jednak łatwiej je ignorować jak ekranu niema :)

    ToMasz

  • 4. Data: 2018-06-19 21:32:37
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-19 o 20:21, J.F. pisze:

    > Ale jakby miala ekran, to tez bys pomyslal, ze dziala.
    > Ba, ona ma ekran, tylko sie popatrzec nie chcialo :-)

    No więc o tym też piszę bo do głowy by mi nie przyszło, że coś takiego
    może mieć miejsce. Może się komuś przyda.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2018-06-19 21:35:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 20:08 Marek S <p...@s...com> pisze:

    > No to teraz sytuacja z dziś. Spory kamień wystrzelił spod opony jakiegoś
    > auta i rozwalił mi szybę. Dogadałem się z ubezpieczycielem, miałem zgrać
    > film, zgłosić na policję i wszystko wysłać do niego.

    Po co tu jakieś nagranie? - to miało być z Twojego AC czy OC "sprawcy"?

    TG

  • 6. Data: 2018-06-19 22:20:02
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 19 Jun 2018 20:47:59 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >moja g1w jak miała problemy, to wywalała coś tam na ekranie. poprawiłem
    >połączenia elektryczne i jest dobrze. jasne ze możesz ignorować
    >komunikaty na ekranie, ale jednak łatwiej je ignorować jak ekranu niema :)

    Moja G1W dwa razy zrobiła mi psikusa i po prostu w pewnym momencie
    przestawała nagrywać. Nie wywalając przy tym żadnego błędu. Po prostu
    zatrzymała zapis i tyle.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2018-06-19 22:21:16
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 19 Jun 2018 21:35:07 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:

    >Po co tu jakieś nagranie? - to miało być z Twojego AC czy OC "sprawcy"?

    A z OC "sprawcy" to niby czemu? Chyba że to była ciężarówka z
    bliźniakiem i spomiedzy opon wystrzelił ten kamień. Bo takie przypadki
    też się zdarzają.

  • 8. Data: 2018-06-19 22:24:06
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Po co tu jakieś nagranie? - to miało być z Twojego AC czy OC "sprawcy"?

    Jest kluczowe. Bez niego nic nie zrobię. Chodzi o OC sprawcy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2018-06-20 02:22:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2018 21:32:37 +0200, Marek S napisał(a):

    > No więc o tym też piszę bo do głowy by mi nie przyszło, że coś takiego
    > może mieć miejsce. Może się komuś przyda.

    A klociliscie sie czy wifi w kamerce potrzebne :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-06-20 05:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Jest kluczowe. Bez niego nic nie zrobię. Chodzi o OC sprawcy.

    Na czym ta sprawczosc poolegała?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,