    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Date: Tue, 26 Jun 2018 21:24:29 +0200

    W dniu 2018-06-25 o 15:25, Adam Wysocki pisze:

    > Czemu kolega nie ma czujników parkowania?

    Nie mam bladego pojęcia. Ja na jego miejscu kamerę cofanie bym sobie
    zainstalował. Przed każdym cofaniem pewnie trzeba by ją wyczyścić ale cóż...

    Tak na marginesie, moim zdaniem - czujniki cofania są bardzo użyteczne w
    połączeniu z widocznością z tyłu. Bez niej - tak średnio. Nie jedna
    osoba skosiła słupek cofając mimo posiadania czujników. A przy większych
    przeszkodach też mogą zawodzić (w sensie niedużego zasięgu), gdy cofa
    się szybciej niż ekstremalnie wolno. Dlatego jeśli widzisz, ze z tyłu
    jest zaparkowane auto, to robisz użytek z czujników cofając właśnie
    ekstremalnie wolno. Ten sam manewr nieco szybciej wykonany = stłuczka.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek