  • Data: 2018-07-09 22:25:41
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-07 o 19:59, Budzik pisze:

    > Z boku w sensie ze obok instalacji która juz masz.
    > Znaczy ze nie szukasz sposobu jak wpiąć się do komputera, jakie podłaczyc
    > czujniki tylko podłaczasz do lampy cofania, puszczasz dodatkowy
    > miniwyswietlacz i po kłopocie.

    Ok, teraz jasne.

    > Jak znam zycie to po prostu trzeba podłaczyc kompa i wyłaczyc odpowiednia
    > funkcje - zadna to ingerencja.

    Być może tak się da.

    > Dziwie sie nawet temu, po co ludziom czujniki parkowaia z przodu...
    > Przeciez tu wszystko widac.... :)

    Jak mam długą i stosunkowo wysoką względem fotela maskę przed sobą, to
    zapewniam Cię, że 30cm'owych przeszkód nie widzę przy odległościach
    parkingowych (nie chce mi się mierzyć ile to m w praktyce). A nawet gdy
    widzę np. zaparkowane auto przed sobą, to i tak nie wiem jaka jest
    rzeczywista odległość do niego od zderzaka bo maska nie jest ścięta pod
    kątem prostym. W dodatku przód ma szerokie nadkola, których również nie
    widzę. To jakieś 7cm poza obrysem karoserii widzianej zza kierownicy.

    W małych autach typu Cordoba nigdy nie miałem z tym problemu. Tu, dzięki
    czujnikom z tyłu i z przodu tyłem parkowanie na "gazetę" to banał. Na
    wskaźnikach widać odległości z przodu, z tyłu i z boku (przedniego). Nie
    ma strachu, że cofając zahaczysz coś przodem. Można parkować jak małym
    autem w sensie techniki, bo miejsce musi być spore.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek