  • 1. Data: 2017-06-06 10:26:34
    Temat: Waze
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Waze wybiera trzy opcjonalne trasy. Czy można w tym programie
    nawigacyjnym zmieniać trasy, tak jak to jest w Targeo lub w AutoMapie,
    czyli "prowadź przez"? Waze prowadzi trasę z Malborka do Wałcza po DK22,
    ale z Wałcza trasa wiedzie na Szczecin. Chciałbym, aby trasa dalej
    wiodła po DK22 w kierunku Słubic, ale nie widzę opcji zmiany trasy.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2017-06-06 13:03:30
    Temat: Re: Waze
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 6 Jun 2017 10:26:34 +0200
    Tata <k...@k...net.pl> wrote:

    > Czy można w tym programie
    > nawigacyjnym zmieniać trasy, tak jak to jest w Targeo lub w AutoMapie,
    > czyli "prowadź przez"?

    Da się. Nazywa się to tak jak i w googlemaps, punkt pośredni.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 3. Data: 2017-06-07 09:37:51
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    W dniu 2017-06-06 o 13:03, szerszen pisze:

    > Da się. Nazywa się to tak jak i w googlemaps, punkt pośredni.

    Dzięki, ale... Otwieram Waze.pl, Mapa na żywo, i nie widzę ikonki lub
    napisu "punkt pośredni". Jest tylko "Szukaj adresu lub miejsca", "Edytuj
    mapę" i po prawej ramka ze współrzędnymi geograficznymi. Nie jestem
    zalogowany, bo nie rejestrowałem się w Waze. Jak wyszukać, oznaczyć lub
    wpisać ten "punkt pośredni"?

    Z ukłonami
    MJ

  • 4. Data: 2017-06-07 09:45:05
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 07.06.2017 09:37, Tata wrote:
> [...]
    Moze sie nie da w applikacji mobilnej. Podobnie jest w here.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2017-06-07 11:09:17
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 7 Jun 2017 09:37:51 +0200
    Tata <k...@k...net.pl> wrote:

> [...]
    > mapę" i po prawej ramka ze współrzędnymi geograficznymi. Nie jestem
    > zalogowany, bo nie rejestrowałem się w Waze. Jak wyszukać, oznaczyć lub

    Ech ;)
    Czemu ludzie nie są jak szczury i nie próbują eksplorować nieznanych terenów ;)

    Wpisujesz adres, klikasz jedź, wtedy program ustala trasę i wyświetla Ci kolejną
    planszę na której podaje ilość km i czas dojazdu, oraz kilka innych rzeczy i jest
    przycisk "jedź teraz", mniej więcej w połowie formatki masz wtedy "punkt pośredni",
    który możesz sobie wyszukać i kazać mu jechać przez niego.

    Niestety z tego co widzę jest chyba możliwość ustawienia tylko jednego.

    Nie wiem niestety czy zalogowanie ma na to jakiś wpływ, ja jestem zalogowany.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń