  • Data: 2010-04-03 19:07:07
    Temat: Re: Wciąż się zastanawiam
    Od: PJ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    //Żaden nie miał pierwszeństwa.

    wystarczy ze ten drugi myślał ze ma i kolizja gotowa, dwóch śpiących
    królewiczów na raz to raczej rzadkość

    //Policję wzywaliście?

    jasne ze wezwałem, ale sprawca oddalił się po angielsku (na fotkach
    jest jego szpetna facjata, jak i oba auta) oraz telefon do jego zony,
    która próbowała mi wytłumaczyć ze on już taki jest nerwowy ...

    P.