    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: We Wrocawiu dużo hulajnóg
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1...@4...net>
    <qlu1ok$plc$1@news.icm.edu.pl>
    <8...@g...com>
    Date: Thu, 19 Sep 2019 01:13:39 +0200

    Dnia Wed, 18 Sep 2019 12:57:47 -0700 (PDT), WS napisał(a):

    > bez przesady ;) zalezy od mocy itp...
    >
    > Art 2, 47)rower -pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9m poruszany siłą
    mięśni osoby jadącej tym pojazdem; rower może być wyposażony wuruchamiany
    naciskiem na pedały pomocniczy napęd elektryczny zasilany prądem onapięciu nie
    wyższym niż 48V oznamionowej mocy ciągłej nie większej niż 250W, którego moc
    wyjściowa zmniejsza się stopniowo i spada do zera po przekroczeniu
    prędkości 25km/h;

    > aczkolwiek moga byc traktowane jako motorowery, albo i motocykle jesli nie lapia
    sie na powyzsze warunki...

    Motocykl niedawno nie mogl byc elektryczny. :-)
    A obecnie
    45) motocykl - pojazd samochodowy dwukołowy kategorii L3e albo
    dwukołowy z bocznym wózkiem kategorii L4e, albo trójkołowy kategorii
    L5e o symetrycznym rozmieszczeniu kół, spełniający kryteria
    klasyfikacji dla pojazdów odpowiednio dla kategorii L3e albo L4e, albo
    L5e, o których mowa w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady
    (UE) nr 168/2013 z dnia 15 stycznia 2013 r. w sprawie homologacji i
    nadzoru rynku pojazdów dwu- lub trzykołowych oraz czterokołowców (Dz.
    Urz. UE L 60 z 02.03.2013, str. 52, z późn. zm.5));

    No i ciekaw jestem - obejmuje elektryczne, czy nie.

    motorower elektryczny tez dopisano stosunkowo niedawno.

    J.