  • 1. Data: 2019-09-08 18:50:59
    Temat: We Wrocawiu dużo hulajnóg
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Zenek donosi, że u niego dużo hulajnóg. We Wrocławiu też dużo. Ale nie
    wszędzie tak dużo.

  • 2. Data: 2019-09-08 19:34:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na wsiach rower lepszy.

  • 3. Data: 2019-09-08 20:14:11
    Temat: Re: We Wrocawiu dużo hulajnóg
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    W polu traktor.

  • 4. Data: 2019-09-08 20:27:53
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-09-08 o 18:50, kk pisze:
    > Zenek donosi, że u niego dużo hulajnóg. We Wrocławiu też dużo. Ale nie
    > wszędzie tak dużo.

    A ilu rannych dziennie?
    W Warszawie ok. 10.

  • 5. Data: 2019-09-08 20:49:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na milion osiemset tysiecy ludzi to nieduzo. Wiecej sie tam poharata jak sie
    wypierdoli przez rozwiazane sznurowadlo. Rocznie w Polsce na lekcjach wf jest ok 30
    tysiecy wypadkow z ktorych ok 10 konczy sie smiercia.

  • 6. Data: 2019-09-08 20:59:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-08 20:27, t-1 wrote:

    > A ilu rannych dziennie?
    > W Warszawie ok. 10.

    A kogo to obchodzi?

  • 7. Data: 2019-09-08 21:04:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obchodzi przeciwnikow osobistych srodkow transportu.

  • 8. Data: 2019-09-09 12:21:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup
    >Zenek donosi, że u niego dużo hulajnóg. We Wrocławiu też dużo. Ale
    >nie wszędzie tak dużo.

    We wrocku sa juz trzy sieci "wypozyczen" (limes, hive i bird), ale w
    Warszawie juz chyba z 5.

    I faktycznie - walaja sie te hulajnogi co chwila, przynajmniej w
    centrum.

    Zabawa nie jest tania, bo ok 50gr/min, wiec ciekaw jestem jak to sie
    skonczy.
    Na razie jezdzacych jest troche - chyba dzieki promocjom (20 minut za
    darmo - tzn jednorazowo).

    No i co widuje dosc czesto - chlopak z dziewczyna na jednej ...
    ciekawe czy bylo projektowane na takie obciazenie.

    No i powstal nowy zawod - ładowacz hulajnog.

    J.

  • 9. Data: 2019-09-10 13:08:34
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-09-08 o 20:59, kk pisze:

    > A kogo to obchodzi?

    Pokrzywdzonych.

  • 10. Data: 2019-09-10 13:21:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale ich praktycznie nie ma. W Warszawie piesza zostala poturbowana przez hulajnogiste
    na hulajnodze. Dostala mandat bo na chodniku byla jej wina.
    Hulajnogiscie nic sie nie stalo. Przez rok dwa wypadki smiertelne na cala Europe. Na
    dodatek hulajnogisci zgineli. W Polsce w szkolach na lekcjach wf jest 30 tysiecy
    wypadkow z tego 10 smiertelnych. Zburzyc sale gimnastyczne i zakazac wfu. W Polsce w
    cztery miesiace topi sie dwa razy wiecej ludzi niz ginie w wypadkach drogowych.
    Wprowadzic calkowity zakaz kapieli. W wannach tez sie topia to i w wannach zakazac.