    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Weekend bez ofiar ?
    Date: Tue, 28 Jun 2011 00:28:29 +0200

    W dniu 27-06-2011 19:10, Artur Maśląg pisze:

    > To Twoja teza, której podstawą jest deklarowana i zakładana głupota
    > i/lub zła wola organów stosujących prawo. Niestety, w rzeczywistości
    > się to nie potwierdza.

    To prawo jest jednak nie do końca zdrowe.
    Załóżmy że mam czyste konto. W ciągu roku spowoduję 4 kolizje drogowe
    (spowodowałem zagrożenie w bezpieczeństwie ruchu drogowego). A więc 4x
    uszkodzę komuś mienie. Policja i nieraz inne służby (pogotowie,straż
    etc,) będą miały co robić - generalnie dużo zamieszania i kłopotów, moje
    prawko wisi na włosku bo mam już 24 punkty karne.
    Ten sam wynik punktowy mogę otrzymać gdy zdarzy mi się 3-4krotnie
    przekroczyć prędkość. Mimo że nikomu krzywdy nie zrobiłem, policjant
    tradycyjnie nie wziął pod uwagę okoliczności łagodzących (stówką k.
    przedszkola przecież nie leciałem) moje PJ będzie wisiało na tak samo
    cienkim włosku jak w pierwszym przypadku.
    Ja tu większego sensu nie widzę...

    Pozdrawiam
    Paweł