  • 1. Data: 2011-06-26 20:25:04
    Temat: Weekend bez ofiar ?
    Od: _he(R)sk_ <b...@i...pl>

    Kolejny raz okazalo sie, ze spektakularne apele policji
    mozna o kant potluc. naiwni sadzili, ze wprowadzenie
    nakazu mania swiatel przez cala dobe poprawi bezpieczenstwo
    na drogach. gorzala, brawura, brak wyobrazni i co najwazniejsze
    kiepskie drogi to glowne przyczyny wypadkow ostatnich dni.
    nakaz mania swiatel posluzyl glownie do zasilenia budzetu.
    niby 1% to nic, jak to swiatlolubni podkreslali na kazdym
    kroku ale kolejny raz okazuje sie, ze lojenie po kieszeni
    kierowcow to najprostszy sposob na latanie dziur w jezdni.
    zyskali dostawcy zarowek i dostawcy paliwa. kierowcy znow
    zostali wydymani bez mydelka. brawo min. j.polaczek!

    Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
    Stan dróg poprawi sie sam !

    http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
    http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

  • 2. Data: 2011-06-26 20:31:26
    Temat: Re: Weekend bez ofiar ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2011 20:25, _he(R)sk_ pisze:
    > Kolejny raz okazalo sie, ze spektakularne apele policji
    > mozna o kant potluc. naiwni sadzili, ze wprowadzenie
    > nakazu mania swiatel przez cala dobe poprawi bezpieczenstwo

    Po raz kolejny pieprznąłeś.
    Akurat najpoważniejsze wypadki miały miejsce w nocy i wieczorem, czyli w
    warunkach kiedy nakaz jazdy na światłach nie ma nic do rzeczy.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-06-26 20:39:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-26 20:31, DoQ pisze:

    > Po raz kolejny pieprznąłeś.
    > Akurat najpoważniejsze wypadki miały miejsce w nocy i wieczorem, czyli w
    > warunkach kiedy nakaz jazdy na światłach nie ma nic do rzeczy.

    A czego się spodziewałeś? Nie odpowiadaj, może zdechnie :)

    PS - wiem, nadzieja jest matką głupich...

  • 4. Data: 2011-06-26 21:48:17
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    _heRsk_ wrote:
    > Kolejny raz okazalo sie, ze spektakularne apele policji
    > mozna o kant potluc. naiwni sadzili, ze wprowadzenie

    a ile kasy wydali na reklamy tego szczytnego ale naiwnego pomyslu w TV, Radio,
    Internecie? Pewnie z milion zlotych. Mozna by wyremontowac jakas droge,
    wymalowac mase metrow pasow i lini na drogach a nie praktykowac pobozne
    zyczenia :/

    Agencje reklamowe i media sa zadowolone.

  • 5. Data: 2011-06-26 21:56:16
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > Po raz kolejny pieprznąłeś.
    > Akurat najpoważniejsze wypadki miały miejsce w nocy i wieczorem, czyli w
    > warunkach kiedy nakaz jazdy na światłach nie ma nic do rzeczy.

    to co to za "pieprznąłeś"
    skoro zgadzasz sie z przedpiścą?
    ;-))

  • 6. Data: 2011-06-26 22:36:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 21:48:17 +0200, Papkin wrote:

    >a ile kasy wydali na reklamy tego szczytnego ale naiwnego pomyslu w TV, Radio,

    prawde mowiac to je dopiero wczoraj zauwazylem.
    I nie bardzo wiem do czego mialyby mnie namawiac, za dluga droge
    mialem w planach.
    Zreszta ja jezdze bezpiecznie, niech inni uwazaja :-)

    >Internecie? Pewnie z milion zlotych. Mozna by wyremontowac jakas droge,
    >wymalowac mase metrow pasow i lini na drogach a nie praktykowac pobozne
    >zyczenia :/

    lepiej, k*, nie, bo ci wymaluja podwojna ciagla przez 1000km.
    A jak bedzie bezpiecznie ..

    >Agencje reklamowe i media sa zadowolone.

    nie wiem jak to bylo, ale jesli poszlo do TVP to to moze byc tylko
    przerzucanie z jednej kieszeni do drugiej.
    Choc pewnie ktos wzial za koncepcje, ktos za projekt, agencja jakas
    mogla byc zamieszana i prowizje zgarnela. No i nagrodze za znakomita
    akcje ktos pewnie dostanie :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-06-26 22:42:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-26 20:25, _he(R)sk_ pisze:
    (ciach)

    Ja to widzę tak:

    Brakuje skutecznej reklamy społecznej na temat bezpieczeństwa w ruchu
    drogowym. Jak by w porze najlepszej oglądalności codziennie przez
    całe wakacje dawali coś takiego
    http://www.youtube.com/watch?v=1krqhCX3OcI ,

    to może by to coś dało.

    A jak widzę pierdolenie miśków w TV to zmieniam kanał.

    Co do tego weekendu:

    W okresie wakacyjnym po mieście jeździ się lepiej, ale w trasie?
    Masakra. Dzisiaj jechaem S3 Szczecin-Gorzów i połowa kierujących jechała
    lewym pasem przepisowe 90 km/h.

    Każdy z antenką CB, tomtomem na przedniej szybie, a na tylnej wiaderka,
    łopatki, reklamówki z ciuchami, parawany itp.

    No.. ale w końcu on kurwa wraca z wakacji z rodziną, to wszystko
    mu wolno. Dzisiaj taki jeden z podporządkowanej mi wyjechał i jeszcze
    darł ryja. Wakacyjni kierowcy zerwani z łańcucha jazdy z domu do pracy.
    Jadą się najebać i będą wracać na kacu.

    Oczywiście uogólniam i przesadzam w tej wypowiedzi.

    To ja wole w styczniu w śnieżyce jechać poznań-kraków, bo kierowcy są
    bardziej przewidywalni.

  • 8. Data: 2011-06-26 23:08:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > Brakuje skutecznej reklamy społecznej na temat bezpieczeństwa w ruchu
    > drogowym. Jak by w porze najlepszej oglądalności codziennie przez całe
> [...]

    Nic by nie dało, każdy raczej wie jak wygląda wypadek i każdy raczej
    stara się jechać w swoim mniemaniu (!) bezpiecznie. Nikt celowo wypadków
    nie powoduje.

    No i nie jestem pewien, czy pokazywanie trupów w porze kolacji jest
    dobrym pomysłem.

  • 9. Data: 2011-06-26 23:10:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2011 23:08, to pisze:

    > No i nie jestem pewien, czy pokazywanie trupów w porze kolacji jest
    > dobrym pomysłem.

    E tam, trupa się boisz??

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-06-26 23:41:18
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    On 2011-06-26 22:42, megrims wrote:

    > W okresie wakacyjnym po mieście jeździ się lepiej, ale w trasie?
    > Masakra. Dzisiaj jechaem S3 Szczecin-Gorzów i połowa kierujących jechała
    > lewym pasem przepisowe 90 km/h.

    Hmm, a tam przypadkiem przepisowe nie wynosi 120km/h? :P

    Mroziu