    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wezmą się za FR strażników wiejskich?
    Date: Wed, 28 Mar 2012 21:09:12 +0200

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    On Tue, 27 Mar 2012 19:19:43 +0200, J.F wrote:

    >W sumie ustawowe zmiany są już załatwione - gmina nie może już
    >zarabiać na
    >fotoradarach.
    >Natomiast gminy póki co próbują albo postępować niezgodnie z prawem,
    >albo
    >udawać głupiego.

    No wlasnie - bedzie kolejny raport NIK, a dopoki nie bedzie przepisu
    ze nadwyzke sie przekazuje, a w razie nieprzekazania zabiera, to mozna
    tak dlugo grac w kulki :-)

    Albo odloza gminy wydatki na kolejny rok celem zgromadzenia
    odpowiedniej kwoty i beda tak odkladac az z samych procentow da sie
    zyc :-)

    >Zmieniono niedawno rozporządzenie o strażach gminnych.
    >Straże teraz będą musiały raportować jaką kwotę mandatów nałożono za
    >wykroczenia z fotoradarów

    Od samego raportowania wiele sie nie zmieni.

    >i gmina już nie będzie mogła "zakładać" że straż gminna 6.000.000zł
    >nałożyła za psie kupy.

    Jeszcze daty do sprawdzenia ... da sie trzyletnie opoznienie wdrozyc
    czy nie ? Bo jak SM zaraportuje za rok dochody uzyskane w roku 2012,
    to uwzglednic trzeba bedzie w budzecie na rok 2014 :-)

    >Tyle że już poznałem najnowszy pomysł jednej z gmin na kolejną próbę
    >ominięcia tego prawa - 90% mandatów wystawiać za "niewskazanie" i
    >bronić
    >stawnowiska że niewskazanie nie jest wykroczeniem ujawnionym za
    >pomocą
    >fotoradaru.

    O widzisz jak rodacy kombinuja. Dobrze mysla, niewatpliwie nie jest
    :-)
    No i czesc dochodow da sie jeszcze przesunac na kolejny rok :-)

    A oczywiscie remonty drog, chodnikow, kanalizacji pod drogami, latarni
    itp - to zawsze potrzebne.
    No i mozna wiecej bezrobotnych zatrudnic do przeprowadzania dzieci ...
    nie, bezrobotnych nie, bezrobocie lepiej miec wysokie :-)

    J.