    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
    Date: Wed, 28 Apr 2010 12:55:52 -0700 (PDT)

    On 28 Kwi, 21:46, maciej debski <m...@b...pl> wrote:
    > rozne rzeczy moga sie wydarzyc ale skad niby ktos mialby miec twoj nr
    > rej skoro nie byles od lat w tamtej okolicy? czy moze Twoja zona
    > "zapomniala" ze jednak byla na tym parkingu?

    Wiem, teoria mocno spiskowa. Dlatego to wlasnie w tej calej sytuacji
    mnie najbardziej zastanawia.
    Zdobyc numer to akurat zaden problem. Tylko po jaka cholere ktos podal
    moje numery?

    Zonie osobiscie wierze. Wy, nie znajac nas osobiscie mozecie
    podejrzewac wszystko. Zdaje sobie z tego sprawe.

    Tesc jest Policjantem, tez moglby sprawe wyciszyc. Tylko, ze takie
    rzeczy nie do konca sa w moim stylu. Nawet, jesli bede musial za to
    zaplacic strata znizek.

    Jak trzeba placic mandat, to place a nie de to tescia.

    > jesli nie zamierzasz klamac to nie kombinuj,

    Nie zamierzam. Zamierzam jednak sie bronic przed nieprawdziwymi
    oskarzeniami. Kiedys sobie odpuscilem...

    > ostatecznie prawda i tak
    > moze wyjsc na jaw i wtedy nawet jezeli to nie twoja zona porysowala
    > czyjs samochod to nie bedziesz mial zadnych argumentow w reku.

    Prawdy sie nie boje. Z checia udostepnie auto do badan
    mechanoskopowych.

    --
    pozdrawiam
    amos