  • Data: 2014-08-30 19:08:05
    Temat: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:utdih8lp67uh.1xl15k0vhdr2x$.dlg@40tude.net...

    > W sensie ze nawet samemu sie kasowalo ?
    > Zajdz do Tesco - chyba sie za bardzo poklocili z kasjerkami i ustawili
    > tez kasy samoobslugowe.
    > I nie wiem - kradna ludzie mniej przy nich czy wiecej.

    Samoobsługowe sklepy w przypadku tysięcy części samochodowych
    typu specyficzne uszczelki, głowice, wachacze czy sworznie jakieś
    do setek różnych modeli i roczników samochodów chesz mieć na
    półkach dostępne dla publiczności? To jaki to byłby duży sklep?
    Takie części w nawet dużych sklepach ustawione są na bardzo gęstych
    półkach magazynów pod sam sufit dostępne dla pracowników
    spinających się po drabinach. Gdybyś chciał je ułożyć na półce ładnie
    dla klienta, z aktualną ceną dostępne na wysokości wzroku to jak
    duży miałby być taki sklep? Niepraktyczne.