  • 11. Data: 2013-12-03 10:05:07
    Temat: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-12-03 09:25:58 niejaki Andrzej Lawa napisał:

    > I dlatego do codziennego użytku chciałbyś mieć wielkiego, ciężarowego
    > kampera?

    na co dzień używa się auta miejskiego/roweru/mzk

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 12. Data: 2013-12-03 10:14:48
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2013-12-03 10:05, p0li wrote:

    > na co dzień używa się auta miejskiego/roweru/mzk

    ja mam inne zdanie, duże (zazwyczaj) jeździ lepiej - nie widzałem
    żadnego dobrego auta o długości 4 metry, 4.5 też

  • 13. Data: 2013-12-03 10:18:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2013 10:14, _Michał pisze:

    > ja mam inne zdanie, duże (zazwyczaj) jeździ lepiej - nie widzałem
    > żadnego dobrego auta o długości 4 metry, 4.5 też

    Ummm... Lepiej?? Samo?

    Masz może na myśli limuzyny z szoferem? ;)

  • 14. Data: 2013-12-03 10:18:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Dec 2013 09:01:42 +0100 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Auć, auć, auć...

    za dużo postów Stokrotki :(

    > ...na długich prostych poza miastami.

    a w życiu. I nie mówie tu o Mustangu a o rodzinnych dużych dupowozach.
    Naprawdę po mieście jeździ się tym bez problemu

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2013-12-03 10:30:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2013 10:18, masti pisze:

    > a w życiu. I nie mówie tu o Mustangu a o rodzinnych dużych dupowozach.
    > Naprawdę po mieście jeździ się tym bez problemu

    Jeździ może tak. Stanie w korku też w miarę. Ale wszelkie manewrowanie a
    zwłaszcza parkowanie to już pewien dodatkowy problem.

    Dobry byłby transformer - mała pchełka dla jednej osoby na miasto, ale w
    miarę potrzeby mogąca się powiększyć ;)

    W sumie kiedyś w Top Gear widziałem taki samochód koncepcyjny. Problem w
    tym, że waży pewnie więcej niż normalny duży samochód ;)

    Ale w miarę rozwoju węglowych nanomateriałów...

  • 16. Data: 2013-12-03 10:33:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Dec 2013 10:04:01 +0100, p0li napisał(a):

    > ps - w amerykańcach problemem nie jest długość a szerokość

    To prawda, szerokosc tez - 2 m z haczykiem robia swoje. Ale stawalem juz na
    parkingach, gdzie szesciometrowy samochod po prostu by nie wlazl.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 17. Data: 2013-12-03 10:35:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Dec 2013 09:25:58 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > I dlatego do codziennego użytku chciałbyś mieć wielkiego, ciężarowego
    > kampera?

    Bez jaj :) Wszystko powyzej 4 m to juz kamper?
    Bardzo duze kombi albo van.

    > Do sporadycznego użycia taniej jest wynająć pojazdu lub w ogóle cały
    > transport zamówić.

    Taniej moze, ale na pewno nie wygodniej.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 18. Data: 2013-12-03 10:45:09
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2013-12-03 10:18, Andrzej Lawa wrote:

    > Ummm... Lepiej?? Samo?
    >
    > Masz może na myśli limuzyny z szoferem? ;)

    mam na myśli że jakość jazdy nieporównywalnie
    lepsza (choć np. chryslera 300 2006+ udało się popsuć)

    lepiej = progi znikają
    dziury znikają
    koleiny znikają

    to też więcej kg i miejsca na wygłuszenia
    kompletnie inne trzymanie się auta w zakrętach itp...

    i totalnie inna jazda przy większych prędkościach

  • 19. Data: 2013-12-03 11:24:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2013 10:35, Maciek pisze:

    > Bez jaj :) Wszystko powyzej 4 m to juz kamper?
    > Bardzo duze kombi albo van.

    Jak chcesz kupować coś pod kątem przewiezienia raz do roku lodówki albo
    rodziny z bagażami na wakacje...

    > Taniej moze, ale na pewno nie wygodniej.

    Umm... Dla ciebie wygodniej jest na codzień męczyć się z wielką
    kolubryną tylko dlatego, że dwa czy trzy razy w roku jedziesz w dalszą
    trasę z tobołami albo masz lodówkę do przewiezienia??

    Osobliwe...

  • 20. Data: 2013-12-03 11:26:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2013 10:45, _Michał pisze:

    > lepiej = progi znikają
    > dziury znikają
    > koleiny znikają

    Ach, przepraszam, nie wiedziałem że masz pupę delikatną jak prawdziwa
    księżniczka ;)

    > to też więcej kg i miejsca na wygłuszenia
    > kompletnie inne trzymanie się auta w zakrętach itp...

    Mhm. Mają tendencję do jazdy prosto ;->

    > i totalnie inna jazda przy większych prędkościach

    Co się szczególnie przydaje do codziennych okołomiejskich dojazdów do
    pracy, hmm? ;->