  • Data: 2018-03-23 17:07:21
    Temat: Re: [WinAPI] Okno dialogowe jako główne
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Mar 2018 07:56:23 -0700 (PDT), DMR <m...@g...com>
    wrote:
    > Jak zaczniesz, to będziesz miał tytuł do wypowiadania si?=

    Misiu, czasy PZPR skończyły się jeszcze zanim ty nauczyłeś się
    tabliczki mnożenia. Nie ty jesteś moderatorem tego forum, nie ty
    "udzielasz głosu".

    > Na razie gęba ci się nie zamyka od frazesów, a od konkret?=
    > ?w się wyraźnie migasz.

    Jesteś głupi, chamski i próbujesz brykać niczym młody kuc. A ja nie
    mam ani obowiązku, ani ochoty pomagać. Zwłaszcza nieujeżdżonym kucom.
    A ujeżdżać cię nie chcę. Witaj w realnym świecie. W którym pomaga się
    tym którzy PROSZĄ o pomoc.

    > W moim "zespole" dla takich nie ma miejsca. EOT.

    Nie ma żadnego zespołu. Gdyby był, to właśnie tam szukałbyś pomocy.