  • Data: 2015-07-18 16:58:38
    Temat: Re: Windows-8 vs. FTDI
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 18 lipca 2015 16:11:38 UTC+2 użytkownik Mirek napisał:

    > No więc w takim razie FTDI ma wybór: napisać/poprawić sterowniki pod W8
    > i sprzedawać FT2232H nadal, licząc na stałych klientów... albo olać
    > FT2232H i sprzedawać nową kostkę, tracąc starych a zyskując nowych
    > (zamożnych) klientów. A do FT2232H i tak pewnie jakiś Chińczyk albo
    > Hindus sterowniki napisze - chyba że będą jakieś cyrki nie do przejścia
    > z podpisywaniem itp. ale tu raczej nie ma obaw - gdyby wszystko szło po
    > myśli M$ to by nie było Internetu.

    ==================

    I tu się zgadzamy na 99.99%. Pozostaje te 0.01% niezgodności. A być może nawet tego
    nie ma, chodzi o zrozumienie pewnych mechanizmów marketingowych+zdolności
    intelektualnych pewnych Nacji.. Piszesz, że pewnie jakiś Chińczyk bądź Hindus coś tam
    zrobi... No i tutaj sprowokowałeś mnie skutecznie do przypomnienia sobie o nie tak
    starym wątku "te małe chińskie łapki", zainicjowanym przeze mnie. Prawda jest taka,
    że w SV 90+% w R&D to Chińczycy+Hindusi. Tak samo jest w Stuttgarcie (Mercedes-Benz),
    tak samo jest w Airbus Industry.

    Wystarczy poszperać w dowolnej dziedzinie po internecie (nauki
    ścisłe+medycyna/biologia). Ciężko nie natknąć się na artykuły bez Chińsko/Hindusko
    brzmiącymi nazwiskami..

    Wracając do FT2232H - w sterowniku jest błąd, na kupie stron dyskusyjnych i Naszych i
    zagranicznych znajdziesz ten sam problem: zawijanie danych w trybie "Synchro. FIFO".
    Rozwiązanie: bardzo brzydkie-wysłanie kilkubajtowego "znacznika" i niech się soft
    'bawi' gdzie jest początek danych.

    Podejrzewam, że autor sterowników zmienił robotę i dalej nikt nie jest w stanie tego
    opanować.

    Smarowałem mejle do FTDI w tym temacie... Ni Wacka, toż jego mać odnoszę wrażenie,
    że ja się lepiej znam na ich produktach. Bo pierdolą takie farmazony, że aż ciężko
    spamiętać i powtórzyć. Applikejszon 'inżyniery'...