  • 1. Data: 2015-07-18 04:57:20
    Temat: Windows-8 vs. FTDI
    Od: s...@g...com

    Im "nowiej", tym gorzej!! Mam skonstruowane własne badziewie komercyjne.Taka
    'puszka' co po podpięciu się przez USB pod kompasa+soft staje się 'czymś tam'. A
    klienci, jak to klienci... Przesiadają się na coraz to nowsze wersje Windy.

    I coraz częściej wydzwaniają do mnie z pretensjami, że moje badziewie nie jest
    rozpoznawalne pod W8. Komunikację przez USB zrobiłem z wykorzystaniem FT2232H i cóż
    ja dalej mogę? NIC!!

    A głupota użytkowników nie zna granic!! Wielu z nich ma niezbyt nowe kompasy,
    niektórzy twierdzą, że najlepszym systemem na tym kompasie było XP lub Wiśta.

    No to po kiego Wacka zainstalowaliście te nowe "wynalazki"? A jak się Wam to nie
    podoba, to dlaczego nie robicie reinstalki starszych systemów i zawracacie mi gitarę?

    Po prostu curwa kyrk!! To ja jestem odpowiedzialny za to, że nowe wynalazki M$
    wpieniają użytkownika i nie gadają z FT2232H.

    Baaa... Jestem straszony nawet niezawisłym !!

    Co Wy na to ?

  • 2. Data: 2015-07-18 07:57:57
    Temat: Re: Windows-8 vs. FTDI
    Od: Niania <niania@g_mail.com>

    > Co Wy na to ?

    nie zdziwię się (a są juz takie posty) że na win 10 pre RTM cos nie
    działa i wielkie zdziwienie że tak jest

    banda matołów chodzi po tej ziemi

  • 3. Data: 2015-07-18 11:34:50
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    s...@g...com wrote:

    > Po prostu curwa kyrk!! To ja jestem odpowiedzialny za to, że nowe
    > wynalazki M$ wpieniają użytkownika i nie gadają z FT2232H.
    >
    > Baaa... Jestem straszony nawet niezawisłym !!
    >
    > Co Wy na to ?
    Ja Ci powiem, że najlepiej starać trzymać się daleko od kompa, tzn. nie
    robić nic co MUSI mieć, do swego działania, związek z kompem bo prędzej czy
    później takie kłopoty dosięgają człowieka.

    jp

  • 4. Data: 2015-07-18 11:38:07
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Niania" <niania@g_mail.com> napisał w wiadomości

    > nie zdziwię się (a są juz takie posty) że na win 10 pre RTM cos nie działa
    > i wielkie zdziwienie że tak jest

    Ludzie by chcieli mieć wszystko na pstryknięcie palcami. Do łbów im nie
    wchodzi, że nie wszystko da się zrobić, bo coś tam. Ale wystarczy, żeby
    jakiś "profesur" w internecie cuś-tam wysmarował, to już, jak lemingi, biorą
    to za prawdę objawioną, bo to naukowiec. ITD. Niektórym przydało by się
    profilaktycznie skuć mordę, albo w inny sposób uświadomić głupotę.

    > banda matołów chodzi po tej ziemi

    Cholera, niestety, masz rację... Co gorsza, podzbiór ten matematyczny
    powiększa się... Gdzie jest limes, nie mam pojęcia...

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100

  • 5. Data: 2015-07-18 12:57:32
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-07-18 04:57, s...@g...com wrote:
    [...]
    > Po prostu curwa kyrk!! To ja jestem odpowiedzialny za to, że nowe
    > wynalazki M$ wpieniają użytkownika i nie gadają z FT2232H.
    A w instrukcji obsługi napisałeś, że urządzenie działa tylko z XP, Vista
    i W7? Bo jak nie to teraz się bujaj. :-D

  • 6. Data: 2015-07-18 13:02:03
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > Po prostu curwa kyrk!! To ja jestem odpowiedzialny za to, że nowe wynalazki M$
    wpieniają użytkownika i nie gadają z FT2232H.

    > Baaa... Jestem straszony nawet niezawisłym !!
    >
    > Co Wy na to ?

    Ale dlaczego ten krzyk? Dostarczasz urządzenie to i musisz dostarczyć
    sterowniki.
    Chyba, że masz w instrukcji napisane jakie OS wspierasz, lub dostarczasz
    urządzenie łącznie z komputerem.

  • 7. Data: 2015-07-18 13:26:05
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 18.07.2015 o 04:57, s...@g...com pisze:
> [...]
    rozpoznawalne pod W8. Komunikację przez USB zrobiłem z wykorzystaniem FT2232H i cóż

    A to że taki producent, któremu nie chce się raz na trzy lata sprawdzić
    czy jego oprogramowanie działa na nowszym systemie, to wrzód na dupie :-)

  • 8. Data: 2015-07-18 14:12:24
    Od: Mirek <i...@z...adres>

> [...]

    wpieniają użytkownika i nie gadają z FT2232H.

    > Baaa... Jestem straszony nawet niezawisłym !!

    No ale chodzi o sterownik twój czy FT?
    Mnie to wcale nie dziwi - jedna z metod celowego postarzania produktów.
    Nowy Windows, nowe sterowniki. Ty masz wybór - piszesz nowe sterowniki
    albo robisz nowe urządzenia - stare są celowo "nie wspierane".
    Komu zależy - używa starego systemu, kogo stać - kupuje nowe urządzenie
    i interes się kręci.

    --
    Mirek.

  • 9. Data: 2015-07-18 14:53:33
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 18 lipca 2015 11:34:51 UTC+2 użytkownik jacek pozniak napisał:

    > Ja Ci powiem, że najlepiej starać trzymać się daleko od kompa, tzn. nie
    > robić nic co MUSI mieć, do swego działania, związek z kompem bo prędzej czy
    > później takie kłopoty dosięgają człowieka.

    Niestety jest to Święta Prawda.

  • 10. Data: 2015-07-18 14:57:18
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 18 lipca 2015 13:02:11 UTC+2 użytkownik MiSter napisał:
    > Dostarczasz urządzenie to i musisz dostarczyć
    > sterowniki.

    Odkrycie na miarę Kolumba.

    > Chyba, że masz w instrukcji napisane jakie OS wspierasz, lub dostarczasz
    > urządzenie łącznie z komputerem.

    Mam.