  • 1. Data: 2010-09-11 20:01:35
    Temat: Windows Xp nie wykrywa nagrywarki BluRay LG. Bios wykrywa
    Od: "aaaa" <a...@a...com>

    Hej
    Podlaczylem nagrywarke LG BluRay na SATA do komputera. Bios wykrywa, ale
    Windows XP nie chce.
    Nie ma jej w Moim komputerze ani w Manadzerze Urzadzen. Pozostale 2 napedy
    optyczne (nagrywarka DVD i naped DVD) sa podlaczone po ATA, tak samo jak i
    dysk twardy. Moze Windowsowi brakuje sterownikow SATA?
    Jak to naprawic?

  • 2. Data: 2010-09-12 06:27:15
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-11 22:01, aaaa pisze:
> [...]
    > optyczne (nagrywarka DVD i naped DVD) sa podlaczone po ATA, tak samo jak i
    > dysk twardy. Moze Windowsowi brakuje sterownikow SATA?

    Zainteresować się płytką CD dołączoną do płyty głównej, tam pewnie coś
    znajdziesz;)

  • 3. Data: 2010-09-12 12:31:49
    Od: "aaaa" <a...@a...com>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zainteresować się płytką CD dołączoną do płyty głównej, tam pewnie coś
    > znajdziesz;)

    Poinstalowalem co tam bylo na tej plytce i sie Windows nie uruchamia. Co za
    scierwo.
    Wali mnie to, kupie kilka przejsciowek SATA na USB i podlacze do laptopa.

  • 4. Data: 2010-09-12 12:40:33
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "aaaa" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > optyczne (nagrywarka DVD i naped DVD) sa podlaczone po ATA, tak samo jak i
    > dysk twardy. Moze Windowsowi brakuje sterownikow SATA?

    W biosie jest opcja przestawiająca SATA w tryb IDE. Przestaw ją i sprawdź
    czy pomogło.