    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wróblen
    Date: Thu, 2 Jan 2020 20:58:05 +0100

    2020-01-02 o 20:12 +0100, Cavallino napisał:

    > Dokładnie
    > Musi tą taczką jeździć tak, jak kiedyś maluchem.

    Wręcz przeciwnie. W maluchu z gazu korzystałem w sposób binarny: brak
    gazu albo gaz w podłodze. W Loganie 1.0 chyba jeszcze nie zdarzyło mi
    się depnąć do końca - po prostu nie ma takiej potrzeby.

    Z epitetem taczki też się nie zgodzę - Logan to naprawdę bardzo fajny,
    rodzinny samochód do przemieszczenia się na wsi. Duży bagażnik,
    rozsądna przestrzeń na tylnej kanapie, relatywnie wysoki prześwit, no i
    malutko pali. W standardzie ma nawet ogrzewaną tylną szybę.

    Mam go od 10 miesięcy, i póki co doszukałem się tylko jednej rzeczy
    którą możnaby poprawić, mianowicie dać możliwość ryglowania zamka drzwi
    przed ich zamknięciem. W tym samochodzie jest tak, że można ryglować
    drzwi wyłącznie kiedy te są już zamknięte, czyli od środka. Nie jest to
    dla mnie dużym problemem, bo generalnie nie zamykam nigdy samochodu, ale
    wiem że bywają ludzie którzy lubią mieć wszystko pozamykane - dla takich
    ryglowanie od środka wszystkich drzwi za każdym razem może być jakąś
    tam uciążliwością.

    Mateusz