    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wskaźnik naładowania akumulatora
    Date: Sun, 16 Dec 2018 23:41:36 +0100

    On 2018-12-16 12:34, Uncle Pete wrote:

    > Wynika, wynika, wiem z autopsji. Widzisz, jak zmienia się napięcie w
    > trakcie jazdy (doładowywania), kiedy włączasz światła, kiedy kręcisz
    > rozrusznikiem. Cyferki bardzo łatwo się zapamiętują. Przy okazji okazało
    > się, że Centra Futura dawała wyższe napięcie niż jakiś zwykły
    > akumulator, który zamontowałem po wyeksploatowaniu Futury.

    Jak ja używam samochodu to wszystko działa i nie potrzebuję niczego
    oglądać. Problem pojawia się jak samochód zostawiam do przechowania,
    nikt nie wie jak to się stało że akumulator rozładował się jak dwa dni
    wcześniej ktoś (nie ja) nim przejechał się.

    > Tu z kolei jest o jeden ząbek za wysoko.

    No tak, można taki wskaźnik właściwie samodzielnie zrobić, ale jak już
    się rozwodziłem, raczej tylko zdalny monitoring ma sens. Podaję tylko
    pod rozwagę, że może komuśby to jednak wystarczyło.