-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.telefonia
References: <nnj7po$27l$1@node2.news.atman.pl> <nnjctt$v0p$1@node1.news.atman.pl>
<nnlbu1$3gl$1@node2.news.atman.pl> <nnls8f$fpp$1@node1.news.atman.pl>
<6...@p...pl.invalid>
<nnnqkf$k39$1@node2.news.atman.pl> <nnoqig$kdk$1@node1.news.atman.pl>
<nnqs6r$5h4$1@mx1.internetia.pl> <nnspgv$iri$1@node2.news.atman.pl>
<nntfb7$hoh$1@node1.news.atman.pl>
<57a247cb$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
<nntmf2$g7h$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <nntmf2$g7h$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Wybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?
Date: Thu, 4 Aug 2016 10:39:25 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 30
Message-ID: <57a2ff44$0$12542$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.237.101
X-Trace: 1470299972 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12542 83.7.237.101:63178
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:703580 pl.misc.telefonia:239139
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> Elektrodynamiczny nie mialby za duzego rozrzutu predkosci ?
>Z pewnością były by problemy. Hamowanie prądami wirowymi robi się
>dopiero przecież przy wyższych obrotach raczej,
No, tam byly wieksze obroty.
A czy tak szybko ...
https://youtu.be/iABmUEH5s0k?t=12
P.S.
https://www.youtube.com/watch?v=F6-7MrjBzzY
>np. w silnikach lokomotyw - bez tego bywały już przypadki, że wskutek
>awarii przeniesienia napędu silnik rozkręcał się do takich obrotów
>(bez obciążenia teoretycznbie do nieskończoności), że zaliczał engine
>blow.
Ale to inna bajka - silnik szeregowy.
>> Centrale pewnie w miare odporne, ale norma ostra :-)
>Centrala musi(ała) pracować prawidłowo w granicach częstotliwości
>impulsowania 8-12 Hz, oraz stosunku przerwa-zwarcie 1:1-4:1.
>Najgorzej z tym radziła sobie E10A.
To juz elektroniczna ? To pewnie zrobili zgodnie z norma - 8-12
akceptuje, inne nie :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.16 13:38 HF5BS
- 04.08.16 14:31 HF5BS
- 04.08.16 14:47 J.F.
- 04.08.16 15:54 Adam
- 04.08.16 16:07 Robert Wańkowski
- 04.08.16 16:34 ajt
- 04.08.16 17:19 J.F.
- 05.08.16 13:39 Adam
- 05.08.16 14:27 Mateusz Viste
- 05.08.16 14:37 J.F.
- 06.08.16 23:15 Tomasz Wójtowicz
- 07.08.16 10:56 J.F.
- 07.08.16 12:08 RoMan Mandziejewicz
- 07.08.16 12:23 Tomasz Wójtowicz
- 07.08.16 22:49 nadir
Najnowsze wątki z tej grupy
- A jednak nie kondensatory
- Re: A jednak nie kondensatory
- odzysk z panela PV
- tuner i silnik od rolety
- Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- Boję siię capa...
- Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- PT500
- supercap
- Procesor NMOS i karta CF
- Jak sprawdzic uC
- radyjko znalazłem
- Telewizor przestał widzieć sygnał z anteny
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=