  • Data: 2016-08-05 13:39:37
    Temat: Re: Wybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-04 o 17:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ajt" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Moja (TP) tez jeszcze daje rade, choc wybicie widelkami musialem pocwiczyc.
    >
    > I pobiec do piwnicy po stary aparat, bo wcale nie taki nowy Panasonic
    > (hom 2002) widelkami juz nie daje rady - nawet 1 nie daje rady - cos tam
    > chyba za bardzo komutuje na linii.

    Wybierania przez stukanie widełkami nauczyłem się w wojsku - pracowałem
    na centrali. Nie zawsze miało się "tarczówkę" przy sobie, a sporo
    telefonów było bez tarczy. Nauczyłem się sumować sekwencje po 3 lub 4
    uderzenia, przykładowo 7 to 4+3, 8 to 4+4. Nie było problemu nawet z
    międzymiastowymi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam