eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingWybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :) › Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)
    Date: Tue, 21 May 2013 12:26:39 +0200
    From: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego
    przypadku ludzkiego :)
    <o...@s...wroclaw.optopol.zawiercie>
    <3...@g...com>
    <519b4187$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <o...@s...wroclaw.optopol.zawiercie>

    W dniu 2013-05-21 12:21, Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > No to aż się prosi C# tutaj. Jest podobny do Javy (przenosiłem kod
    > mojego modułu z C++ do Javy - 40k linijek w tydzień, potem z Javy do C#
    > w niecały dzień) i masz EXEki.
    To nic nie znaczy, a wszystko zależy od tego co to był za kod.
    Jeśli Twój kod nie był zależny od bibliotek 3RD np. do obsługi bazy
    danych (a pewnie nie był) to mogłeś zrobić to i w 1h automatem.

    > Pod Linuksem masz (Mono),
    A to działa równie dobrze jak pisanie w Lazarusie...

    > więc jedyne co
    > musisz znaleźć, to jakiś wieloplatformowy framework GUI
    To taki nic nie znaczący drobiazg zwłaszcza w systemach z graficznym UI,
    prawda?

    --
    wloochacz