eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingWybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :) › Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)
    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego
    przypadku ludzkiego :)
    Date: Tue, 21 May 2013 11:40:09 +0000 (UTC)
    <s...@j...net>
    <519b3199$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2013-05-21, wloochacz <w...@n...spam.gmail.com> wrote:

    > Może tak być, ale tylko dla kogoś kto robić tego nie potrafi.

    Oczywiście. Tylko że nie widziałem na oczy administratora baz
    Firebird/InterBase, a dopiero na tym poziomie można było jakieś trzy
    lata temu czuć się w miarę pewnie z tym silnikiem. Firebird to drobna
    baza, a jako taka będzie pewnie zarządzana przez kogoś, kto ma masę
    innych systemów pod sobą.

    > Zgadzam się w całej rozciągłości, ale pod jednym warunkiem.
    > Tym, którzy wypowiadają się publicznie w temacie o którym niewiele
    > wiedzą, powinno się obcinać jęzor.

    Zgoda. Jesteś programistą, nie administratorem. To jak z twoim jęzorem?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot