    From: bartek szurgot <b...@n...spam>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Wydajnosc operacji dyskowych
    Date: Mon, 05 Dec 2011 20:42:57 +0100

    On 12/05/2011 08:15 PM, Edek wrote:

    > Raczej RAID0, RAID1 niewiele pomaga w szybkości odczytu, przynajmniej
    > soft-raid. RAID0 i RAID5 na kilku dyskach - u mnie przynajmniej -
    > daje "niezłego kopa" w sekwencyjnym.

    to zależy od użycia i implementacji RAIDa. mam soft-RAID1 (2 dyski) na
    jednej ze stacji i przy odczytach z jednego procesu idzie przepustowość
    pojedynczego dysku, jednak 2 równoległe odczyty idą (łącznie) 2x
    przepustowością pojedynczego dysku. zapis oczywiście pozostaje bez zmian.

    --
    pozdrawiam serdecznie / best regards,
    bartek szurgot