  • Data: 2015-06-24 08:35:07
    Temat: Re: Wyjście typu nadajnik linii
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    > Na samym dole tego pdf-a są trzy rodzaje wyjść.
    > http://www.meditronik.com.pl/doc/plusik/mok40.pdf
    > Przciwsobne (Push Pull), OC, i nadajnik linii.
    > No i nie wiem co jest w środku tego nadajnika linii. Bo to co ja
    > potrzebuję to zwieranie do masy (minus) wejścia. Czyli OC się nada i
    > PushPull też. Ale czy nadajnik linii też?
    > Wejście wygląda tak:
    > https://dl.dropboxusercontent.com/s/sqaqd5d5lt5z8dw/
    wejscie.png?dl=0
    > Enkoder i VCC_IN do tego samego zasilacza podłączone.

    W środku nadajnika linii możesz mieć różne układy. W skrajnym przypadku
    (całkiem teoretycznie) może to być dzielnik napięcia na jednym wyjściu i
    push-pull na drugim. A w jeszcze skrajniejszym (całkiem praktycznym)
    możesz dostać załączanie nadajnika na jeden stan i wyłączanie na drugi,
    ale nie pamiętam co jest wtedy na wyjściu - na jednym napięcie prawie
    się nie zmienia.
    Jak masz możliwość to obejrzyj na oscyloskopie napięcia na wyjściu
    różnych nadajników RS485. Można się zdziwić, ale po podłączeniu obu
    wyjść do odbiornika RS485 wszystko pięknie działa (no, nie zawsze, jak
    odbiornik nie jest fail-safe to ten drugi przypadek nie zadziała).

    Pozdrawiam

    DD