  • 1. Data: 2013-01-08 17:15:52
    Temat: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    Witam!

    Do niedawna miałem abonament na komórkę w Orange
    i wtedy zarejestrowałem się na www.orange.pl i mogłem
    sprawdzać ile minut mam jeszcze do dyspozycji.

    Teraz komórkę ma na kartę, ale chciałbym móc sprawdzać
    ile minut mam do dyspozycji na telefonie stacjonarnym
    w Orange. Jednak na www.orange.pl ciągle wyświetlają
    mi się dane dla komórki i nie mogę dotrzeć do danych
    dla telefonu stacjonarnego.
    Gdy chciałem zarejestrować się oddzielnie dla telefonu stacjonarnego,
    to po podaniu numeru telefonu stacjonarnego otrzymałem informację,
    że jestem już zarejestrowany, pomimo, że wcześniej chodziło tylko
    o komórkę.

    Pani z informacji podała mi, że trzeba wybrać zakładkę
    "wykorzystanie środków", ale ja takiej zakładki w ogóle
    nie widzę.

    Proszę o informację co kolejno należy zrobić by wyświetlić ile
    minut do wykorzystania mam na telefonie stacjonarnym.

    Pozdrawiam
    EZ

  • 2. Data: 2013-01-09 12:56:59
    Temat: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 8 Sty, 17:15, "E.Z." <E.Z.@..com> pisze...
> [...]
    > Proszę o informację co kolejno należy zrobić by wyświetlić ile
    > minut do wykorzystania mam na telefonie stacjonarnym.

    W Orange mam tylko telefon stacjonarny - nie mam komórki. Gdy loguję
    się
    na stronie to mam zakładkę "wykorzystanie środków" i pokazuje to co
    trzeba.
    Żeby to działało nie robiłem żadnych czarów-marów.

    Ircys

  • 3. Data: 2013-01-09 13:23:35
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

> [...]
    > trzeba.
    > Żeby to działało nie robiłem żadnych czarów-marów.

    Ja czarów-marów też nie robiłem. Po prostu miałem wcześniej
    komórkę i było mi to potrzebne.

    EZ

  • 4. Data: 2013-01-09 23:04:50
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.01.2013 12:56, Ircys pisze:
    /..../
    > W Orange mam tylko telefon stacjonarny - nie mam komórki.

    W Orange Orange czy Orange Nieorange?

  • 5. Data: 2013-01-10 00:39:43
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 08.01.2013 17:15, E.Z. wrote:
    > Witam!
    >
    > Do niedawna miałem abonament na komórkę w Orange
    > i wtedy zarejestrowałem się na www.orange.pl i mogłem
    > sprawdzać ile minut mam jeszcze do dyspozycji.

    A zobacz na innej przeglądarce, koncie systemu, innym komputerze albo
    wyczyść dane przeglądarki. Jakiś czas temu nie mogłem się wylogować z
    tego www Orange, żeby zalogować na inne konto w Orange.
    Może masz coś w tym stylu i ciągle otwiera ci się stara wersja tego
    panelu, z ustawieniami dotyczącymi komórki.

    Swoją drogą - w Orange przynajmniej można to sprawdzić. W Multimedii od
    roku ściemniają "wkrótce udostępnimy nowe funkcje". I nie ma sposobu aby
    się dowiedzieć ile minut z pakietu już wykorzystałeś. Z resztą niczego
    nie można się dowiedzieć przez ich śmieszne www. Jedynie co pokazują to
    ile jesteś im winien.
    --
    Olek

  • 6. Data: 2013-01-10 14:32:16
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    .. [...]

> [...]
    > Może masz coś w tym stylu i ciągle otwiera ci się stara wersja tego
    > panelu, z ustawieniami dotyczącymi komórki.

    Spróbowałem na innym komputerze. Gdy wybrałem, że już jestem
    klientem, to sytuacja była taka jak na moim komputerze.
    Wybrałem więc, że nie jestem i mogłem utworzyć nowe konto,
    ale zdziwiło mnie, że nie zostałem poproszony o podanie numeru
    telefonu stacjonarnego, w każdym razie nie w celu rejestracji.
    Numer mogę podać, ale tylko po to, by w przypadku zapomnienia
    hasła do logowania była możliwość przypomnienia go przez telefon.
    Jedyne (poza loginem, hasłem i nickiem) co musiałem podać to
    adres e-mail, na który został potem przysłany post w celu weryfikacji
    podanego przeze mnie adresu.
    Od razu więc wydawało mi się, że nie będzie to służyło do sprawdzania
    ilości zużytych/wolnych minut, bo niby dla jakiego numeru?
    I to się potwierdziło, po wejściu i zalogowaniu na www.orange.pl
    nadal nie widzę zakładki "Wykorzystanie środków".

    Jedna linia zawiera zakładki:
    Telefonia komórkowa, Internet stacjonarny, Internet mobilny,
    Telefonia stacjonarna, Telewizja, Oferta łączona, Dla firm.
    Po wybraniu Telefonii stacjonarnej mam wybór:
    Plan na każdy dzień
    Plan na każdy wieczór i weekend
    Plan na każdą kieszeń

    W drugiej linii są zakładki:
    Polecamy, Orange sport, Orange expert, Telewizja tu i tam,
    Środy z Orange, Testuj z Orange.

    Olek - nie podałeś czy masz tę zakładkę.

    Ircyz - możesz podać jak się zarejestrowałeś, bo chyba w tym
    jest pies pogrzebany.

    Pozdrawiam
    EZ

  • 7. Data: 2013-01-10 17:25:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "E.Z." napisał w wiadomości
> [...]
    >Numer mogę podać, ale tylko po to, by w przypadku zapomnienia
    >hasła do logowania była możliwość przypomnienia go przez telefon.

    Ja mam osobne konta dla stacjonarnego i komorki, ale
    -do orange mozesz sie zalogowac podajac login uzytkownika, albo nr
    telefonu,

    -po lewej, w "podsumowanie", a wtedy na srodku pokaze "uslugi dla
    konta" (konto, to numer klienta TP) , i jest "przejdz do uslugi".
    Moze to zadziala ?

    -strona pelna skryptow i ActiveX - z telefonow moze zle dzialac.

    J.

  • 8. Data: 2013-01-10 17:54:50
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    > Ja mam osobne konta dla stacjonarnego i komorki, ale
    > -do orange mozesz sie zalogowac podajac login uzytkownika, albo nr
    > telefonu,
    Logowanie działa TYLKO przez nazwę użytkownika.
    Po wprowadzeniu nr telefonu i hasła pojawia się komunikat:
    Podałeś nieprawidłowy login lub hasło.
    Pisałem poprzednio, że podczas rejestracji nie byłem pytany
    o numer telefonu, więc jakim cudem miałoby to teraz działać?

    > -po lewej, w "podsumowanie", a wtedy na srodku pokaze "uslugi dla konta"
    > (konto, to numer klienta TP) , i jest "przejdz do uslugi".
    > Moze to zadziala ?
    Nie mam po lewej "podsumowanie". W ogóle na stronie nie ma
    "podsumowania", sprawdziłem przez szukanie.

    > -strona pelna skryptow i ActiveX - z telefonow moze zle dzialac.
    Próbuję tylko na komputerze stacjonarnym.

    Czy ktoś mógłby podać kolejne kroki rejestracji dla numeru stacjonarnego?

    Pozdrawiam
    EZ

  • 9. Data: 2013-01-10 18:51:52
    Temat: Re: Jak usunąć swoje konto w Orange
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    Myślę, że powinienem usunąć dotychczasowe konto w Orange
    i zacząć od początku, bo kręcę się w kółko.
    Jak usunąć swoje konto?

    Pozdrawiam
    EZ

  • 10. Data: 2013-01-10 20:01:19
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 10.01.2013 14:32, E.Z. wrote:

    > Olek - nie podałeś czy masz tę zakładkę.

    Obecnie mam tylko służbowy telefon z Orange i owszem, mogę sprawdzać ile
    mi pozostało do wydania środków z pakietu.

    Na stacjonarnych nie miałem możliwości sprawdzać minut do wykorzystania
    bo korzystałem z planu standardowego.

    --
    Olek