  • Data: 2015-11-24 17:37:52
    Temat: Re: Wykrywanie plagiatów offline
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, November 24, 2015 at 5:17:32 PM UTC+1, bartekltg wrote:

    > A PO przeróbkach może być platform-independent?

    Co to za partia platform-independent? ;-)

    A tak ciut poważniej: nigdy nie czytałem dokumentacji do
    żadnego diffa. Używam ich w tak prosty sposób, że nie
    interesują mnie bebech algorytmiczne, ani opcje. Niemniej
    jednak oceniając intuicyjnie, doszedłem do wniosku, że
    tak prostym algorytmem jaki przytoczyłeś powyżej, nie da
    się uzyskać takich efektów (jakie widziałem). Może był
    użyty z jakimś opcjami, a może to była jakaś wersja z
    gita lub innej kontroli wersji.