  • 11. Data: 2009-01-24 17:37:38
    Temat: Re: Wylaczanie nawigacji
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent J.F. nadaje:

    > Ktos wie czemu wielu roznych nawigacji samochodowych nie mozna
    > wylaczyc ?
    > Niby przycisk jest, cos tam gasnie, ale baterie doi jednak szybko.

    Żeby nie trzeba było ich włączać. Użytkownicy GPS nie grzeszą
    inteligencją i nie poradziliby sobie z takim poziomem trudności, poza
    tym widziałeś kiedyś jak długo startuje windows? Do nawigacji
    samochodowej zwykle przypina się kabelkiem uruchomiony samochód z
    akumulatorem, silnikiem i alternatorem więc prądu jest w bród i kwestia
    "doi, nie doi" jest bez znaczenia.

  • 12. Data: 2009-01-24 20:09:28
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > A w Navia/Biedronka jest jeszcze inaczej - krotkie nacisniecie nie
    > robi wrazenia, dlugie .. trudno powiedziec, jakis obrazek poczatkowy

    Medion 3115 - na dolnej krawędzi jest osobny wyłącznik
    (twardy reset).

    Pzdr

    JKK

  • 13. Data: 2009-01-25 11:13:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Jan 2009 17:17:28 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    >W sensie "dynamic" RAM? Przeciez praktycznie w kazdym wspolczesnym
    >komputerze sa pamieci DRAM. Kiedys byly "zwykle" DRAM, potem FPM DRAM,
    >EDO DRAM, (SDR) SDRAM, DDR SDRAM itd. Typowe ARMy wspolpracuja z SDR
    >SDRAM albo z DDR SDRAM.

    Ale jest tez cala masa innych rozwiazan po ktorych urzadzenie w
    spoczynku bierze tyle co nic.

    P.S. Robia w ogole jeszcze takie male DRAM ?

    J.

  • 14. Data: 2009-01-25 11:47:17
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Uzytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...

    >99% navi na rynku (wszystkie tzw. no-name) oparte sa na platformie
    >WinCE wzglednie WM2003, a te maja D-RAM na pokladzie...

    To dlaczego na Becker Traffic Assist 7827 jaki posiadam (4.3 cala i w sumie
    wypasny) z WinCE 5.0 wylaczenie do standby nie robi na nim wrazenia i po 2
    tygodniach spokojnie go odpalam i jade dalej?
    Za to wszelkiego typu marketowe totalne gnioty za 200zl (mialem Akira MM512
    po 2 tygodniach oddalem na gwarancji i dostalem spowrotem kase, potem Mante
    020, naprawa gwarancyjna po miesiacu i odsprzedalem zaraz po jej powrocie) z
    WinCE 5.0 wylaczone wieczorem na drugi dzien rano sa martwe. Po prostu cos
    co mialo trafic do utylizacji tak ma chyba ?

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2009-01-25 12:02:24
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypina się kabelkiem uruchomiony samochód z akumulatorem, silnikiem i
    > alternatorem więc prądu jest w bród i kwestia "doi, nie doi" jest bez

    Przestań seksić.
    Manta 020 po wyłaczeniu auta była po 40 minutach martwa - hint - wyłaczenie
    stacyjki w dużej liczbie aut wyłacza zasilanie na gniazdku zapalniczki.
    Ok, klepiemy ja do standby i zostawiamy, rano (w pełni naładowana wieczorem)
    Manta 020 jest martwa.
    Gdyby oprzeć się na tym co Manta napisała na temat czasu pracy tego szmelca
    to chyba 100% wróciło by spowrotem do firmy (na kilka sztuk z którymi miałem
    do czynienia czas pracy nie przekraczał godziny, gdzie mój Becker 4.3 cala
    działa ponad 2 mając większy i wyższej jakości ekran, lepiej podświetlony i
    jeszcze dodatkowe bajery typu odbiornik TMC).
    Trzecia sprawa - widział Pan wyłącznik w tej mancie? bez wykałaczki go nie
    ruszysz.

    Po prostu ten złom tak ma.

    Uprzedzając że auto ma prund - rower nie ma. A 40 minut vs. 2 godziny jazdy
    rowerem to jest dość dużo km różnicy.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2009-01-25 12:36:25
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Irokez nadaje:

    > Uprzedzając że auto ma prund - rower nie ma. A 40 minut vs. 2 godziny
    > jazdy rowerem to jest dość dużo km różnicy.

    Być może Manta kiepsko spisuje się na paralotni, desce winsurfingowej
    czy stoku narciarskim ale skoro działa w miejscu dla niej przeznaczonym
    to o co chodzi?
    Jak radzi sobie Becker podczas nurkowania czy wspinaczki jaskiniowej?

  • 17. Data: 2009-01-25 12:41:31
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

> [...]
    > to o co chodzi?
    > Jak radzi sobie Becker podczas nurkowania czy wspinaczki jaskiniowej?

    W sumie masz rację.
    W nawigacji typ trasy pieszo/przełajowa zrobili bo się niesamowicie nudzili,
    a jak zaczeli robić przerębel/bandźi wpadł szef i ich wyp...ił z pracy.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2009-01-25 13:07:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Jan 2009 13:41:31 +0100, Irokez wrote:

    >W sumie masz rację.
    >W nawigacji typ trasy pieszo/przełajowa zrobili bo się niesamowicie nudzili,
    >a jak zaczeli robić przerębel/bandźi wpadł szef i ich wyp...ił z pracy.

    Zrobic zrobili, ale niekoniecznie wiedzac co robia.
    Ani czas pracy na bateriach, ani mapy, ani dobor wyswietlacza
    [wymagajacy podswietlenia] nie sugeruja ze jest to urzadzenie inne niz
    samochodowe.

    A moze oprogramowanie napisali uniwersalne, i na innych urzadzeniach
    sobie radzi dobrze ..

    J.

  • 19. Data: 2009-01-25 20:58:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Jan 2009 12:47:17 +0100, "Irokez" <h...@o...pl> wrote:

> [...]
    >020, naprawa gwarancyjna po miesiacu i odsprzedalem zaraz po jej powrocie) z
    >WinCE 5.0 wylaczone wieczorem na drugi dzien rano sa martwe.

    A tu się nie zgodzę. Akira MM517 wyłączona w piątek koło 15.00 przed
    moementem się uruchomiła bez żadnego problemu. Stan naładowania
    akumulatora wg. AM - 100%.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 20. Data: 2009-01-25 21:16:45
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:mhkpn4dqh57b1un4rsuf3ajpsrd1fqqan4@4ax.com...

    > A tu się nie zgodzę. Akira MM517 wyłączona w piątek koło 15.00 przed
    > moementem się uruchomiła bez żadnego problemu. Stan naładowania
    > akumulatora wg. AM - 100%.

    Jeżeli nie wyłacznikiem tylko do uspienia i wstała, to super. Ja takiej nie
    miałem włapach co tyle trzymała.

    --
    Irokez