  • 1. Data: 2018-09-25 08:07:04
    Temat: Wyłączenie Immobilisera
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Witam.
    Pacjent: Renault Scenic I
    Czy może ma ktoś namiary na elektronika w Warszawie lub okolicach który
    zdezaktywuje na stałe immobiliser? Mam wyciągnięty komputer auta i
    ewentualnie mogę go gdzieś wysłać.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-09-25 15:11:53
    Temat: Re: Wyłączenie Immobilisera
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 25.09.2018 o 08:07, spider pisze:
> [...]
    > Czy może ma ktoś namiary na elektronika w Warszawie lub okolicach który
    > zdezaktywuje na stałe immobiliser? Mam wyciągnięty komputer auta i
    tak tylko z ciekawości pytam, jak w tym aucie działa imobilizer? Jest
    kawałek elektroniki w kluczyku czy inaczej?

    ToMasz

  • 3. Data: 2018-09-25 19:31:34
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-25 o 08:07, spider pisze:
> [...]
    > Czy może ma ktoś namiary na elektronika w Warszawie lub okolicach który
    > zdezaktywuje na stałe immobiliser? Mam wyciągnięty komputer auta i

    Jaki silnik?
    Ewentualnie nr ecu

    Lewis

  • 4. Data: 2018-09-25 21:11:05
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-09-25 o 19:31, Lewis pisze:

    > Jaki silnik?
    > Ewentualnie nr ecu

    Chyba 1.9 DTI
    Sterownik Bosch 0 281 010 077

  • 5. Data: 2018-09-26 08:47:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2018 08:07:06 UTC+2 użytkownik spider napisał:
> [...]
    > Czy może ma ktoś namiary na elektronika w Warszawie lub okolicach który
    > zdezaktywuje na stałe immobiliser? Mam wyciągnięty komputer auta i

    A pytałeś na forach renault?
    W mondeo tez kiedyś immo potrzebowałem odłączyć i lokalni magicy kilka stówek za to
    chcieli
    Na forum forda ktoś podesłał pdfa i okazało się ze odłączenie immo w mondeo to
    wypięcie jednej wtyczki i wpięcie jej w sąsiednie gniazdo.
    Wcześniej osłonę plastykową odkręcić trzeba było w okolicy lewarka skrzyni biegów i
    tam te wtyczki były dostępne.
    15 min roboty.

  • 6. Data: 2018-09-26 13:05:10
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-09-26 o 08:47, Kris pisze:

    > A pytałeś na forach renault?

    Jeszcze nie, nie lubię się rejestrować do zadania 1 pytania :) ale chyba
    będzie trzeba. Poleci ktoś jakieś najbardziej żywe forum Renault?

  • 7. Data: 2018-09-27 14:29:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-25 o 21:11, spider pisze:

    > Chyba 1.9 DTI
    > Sterownik Bosch 0 281 010 077

    Jak nie ogarniesz to podeślij poradzimy.

    Lewis