  • Data: 2019-09-18 10:04:10
    Temat: Re: Wymiana cylinderka
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-09-17 13:36, viktorius wrote:

    > Czujniki muszą być, bo jak tylne koło się zablokuje, to skąd układ ma o
    > tym wiedzieć? Przednie koła nadal się kręcą. W oplach nie ma
    > zewnętrznego pierścienia z ząbkami i czujnika na nim. Jest to
    > najczęściej schowane w piaście, to mogłeś nie zauważyć. Na pewno
    > natomiast dochodził kabelek :)
    Zewnętrzne pierścienie ząbkami są. Z przodu, na przegubach. Natomiast z
    tyłu jest tak, jak napisałeś - pierścienie i czujniki są schowane w
    piastach (czy raczej wewnątrz bębnów) - doczytałem o tym w mądrej
    książce już po napisaniu poprzedniego posta. I rzeczywiście, po
    dokładniejszym przyjrzeniu się widać dochodzące do piasty kable.